تصاویر جدید گوشی گلکسی اس ۶ اج پلاس در قاب محافظ Spigen لو رفت

کمپانی Spigen یکی از سازندگان قاب و لوازم جانبی برای گوشی‌های موبایل تصاویری از اسمارت فون معرفی نشده سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس را در قاب محافظ آن فاش کرد.پیش از این تصاویر گلکسی نوت ۵ هم در قاب های Spigen فاش شده بود.سامسونگ تا چند روز دیگر دو فبلت گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس را در نیویورک رسما معرفی خواهد کرد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

به‌طور حتم علاقه‌مندان بسیاری در انتظار برگزاری مراسم رونمایی از این گوشی هوشمند جدید سامسونگ هستند. این در حالی است که شرکت Spigen پیش از برگزاری این مراسم، تصاویری از قاب طراحی شده برای گلکسی S6 اج پلاس را منتشر کرده است. علاقه‌مندان با مشاهده این تصاویر، می‌توانند پیش از برگزاری مراسم رسمی، ظاهر گلکسی S6 اج پلاس را ببینند.

همانطور که مشاهده می‌کنید گلکسی S6 اج پلاس در اصل نمونه بزرگ‌تر گوشی گلکسی S6 اج است. سامسونگ در این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD بهره گرفته که ۰.۶ اینچ بزرگ‌تر از صفحه نمایش استفاده شده در S6 اج است.

سامسونگ قرار است ، گلکسی S6 اج پلاس و نوت ۵ را در تاریخ ۲۲ مرداد (۱۳ آگوست) در جریان برگزاری مراسم Unpacked 2015‌ در آمریکا، رونمایی کند. همچنین انتظار می‌رود این دو گوشی‌ از تاریخ ۸ مهر (۳۰ سپتامبر ) روانه بازار گردند.در ادامه تصاویر لو رفته از گلکسی اس ۶ اج پلاس در قاب محافظ Spigen را خواهید دید :

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فوق العاده زیباست
    سادگی در اوج هوشمندی