بیبی شارک

آهنگ «بیبی شارک» از مرز 10 میلیارد بازدید در یوتیوب عبور کرد

بیبی شارک به نخستین ویدیو در یوتیوب تبدیل شد که بیش از 10 میلیارد بار دیده شده است. موزیک ویدیوی معروف دسپاسیتو هم در رتبه دوم قرار دارد.

ویدیوی رقص «بیبی شارک» سرانجام از مرز 10 میلیارد بازدید در یوتیوب گذشت. این ویدیو که نخستین بار توسط Pinkfong آپلود شد، از سال گذشته تاکنون پربازدیدترین ویدیوی دیده شده در این پلتفرم بوده است. رکورد قبلی به موزیک ویدیوی دسپاسیتو از لوئیس فونسی و ددی یانکی تعلق داشت.

ناگفته نماند Pinkfong یک برند آموزشی مخصوص کودکان است که زیر نظر کمپانی کره‌ای SmartStudy کار می‌کند. کانال یوتیوب این برند، تاکنون بیش از 4000 ویدیوی مرتبط با آهنگ‌ها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های کودکانه آپلود کرده است.

مدیر اجرایی Pinkfong دراین‌باره می‌گوید:

تماشای اینکه چگونه Baby Shark مردم سراسر دنیا را به هم متصل کرد، واقعا برای ما ارزشمند بود. بی‌صبرانه منتظریم که ماجراجویی‌های جدید بیبی شارک را معرفی کنیم و تجربه‌ای بی‌نظیر را برای طرفداران در هر کجای دنیا پدید بیاوریم.

ویدیوی بیبی شارک دنس در 18 ژوئن 2016 (خرداد 95) روی یوتیوب قرار گرفت و تا لحظه نگارش این خبر 10,003,217,101 بار دیده شد. این موزیک ویدیو با حال و هوای شادی که دارد، کودکان را ترغیب به تماشای دوباره و چندباره می‌کند. همین موضوع هم آمار بازدید آن را به بیش از 10 میلیارد بار رسانده است.

موزیک ویدیوی Despacito هم که در 13 ژانویه 2017 (دی 95) آپلود شد، تاکنون 7,700,884,017 بار دیده شده است تا دومین ویدیوی پربازدید یوتیوب باشد.