تماشا کنید : وقتی طرفداران اپل از دیدن اندروید ۵ هیجان زده می شوند !

یک گروه دوربین مخفی در کشور هلند پیش از انتشار سیستم عامل iOS 9 اپل ، یک دستگاه آیفون ۶ را به اندروید ۵ مجهز کرده و به سراغ طرفدران اپل در خیابان های هلند رفتند.آنها به رهگذران خیابان خواستند که راجع به نسخه جدید سیستم عامل اپل یا همان iOS 9 نظر دهند.جالب است بدانید این افراد از دیدن امکانات سیستم عامل آیفون مورد نظر بسیار هیجان زده شدند ، غافل از اینکه در حال کار کردن با اندروید ۵ بر روی آن گوشی آیفون هستند !

در ادامه ویدیوی جالب این ماجرا را مشاهده خواهید کرد.با گجت نیوز هراه باشید.

در این ویدیو یکی از کاربران آیفون می گوید که در iOS 9 (که در واقع اندروید ۵ بود) همه چیز دوباره آسان‌تر شده. فرد دیگری از این که با ویجت می‌شد صدای موسیقی را کنترل کرد خوشحال شد.دیگر طرف‌داران اپل، بی‌خبر از این که به اندروید ۵ خیره شده بودند، گفتند که نسخه‌ی جدید از اندروید زیباتر و سریع‌تر است. شخص دیگری گفت که اپل «همیشه بهتر است»؛ در این میان حتی یک طرف‌دار سامسونگ هم گفت که نسخه‌ی جدید iOS برنامه‌ها را بهتر از اندروید نشان می‌دهد.

یک طرف‌دار دیگر iOS گفت «البته نسخه‌ی جدید بهتر شده»، فرد دیگری با هیجان گفت «من فکر می‌کنم این ویژگی ریبوت کردن یک اختراع فوق‌العاده است». در این میان تنها یک نفر متوجه شباهت این نسخه‌ی iOS 9 و اندروید ۵ شد و گفت این نسخه‌ی جدید iOS دقیقا شبیه اندروید است!

با هیم این ویدیوی جالب را تماشا می کنیم :

این موضوع نشان می‌دهد درصد بیشتری از افرادی که (فرقی نمی‌کند طرف‌دار چه جبهه‌ای باشند) در مقابل سیستم‌های‌ عامل‌ جبهه گرفته‌اند، سوای ظاهر آنها، چیزی زیادی در مورد، به عنوان مثال، iOS یا اندروید نمی‌دانند. طراحان و توسعه‌دهندگان این دو نرم‌افزار ویژگی‌هایی در آنها طراحی کرده‌اند که به عنوان امضا و ردپای آنها شناخته می‌شود و از دیگری کاملا متمایز است و هیچ‌وقت تغییر نمی‌کند. یک ضرب‌المثل انگلیسی می‌گوید «The Devil’s in the Details» که بیانگر اهمیت جزییات است. جزییات ممکن است در نظر بسیاری بی‌اهمیت جلوه کند، اما در واقع همین نکات ریز هستند که می‌توانند تغییراتی بنیادی را ایجاد ‌کنند.

نظر شما در مورد طرفداری کور کورانه برخی از افراد چیست ؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فک کنم اینا خودش برنامه ریزی شده باشه از طرف گوگل

  2. خخخخخخ فک کنم اپل میخواد اسکی بره
    فک کنم اینا خودش برنامه ریزی شده باشه از طرف اپل که کم کم اندروید رو به اپل راه بده
    ما هم مشکلی نداریم فقط یه دل سیر اپل باز ها رو مسخره میکنیم