سیتروئن C5 ایرکراس 2022

سیتروئن C5 ایرکراس 2022 معرفی شد؛ شاسی بلند جدید فرانسوی

سیتروئن C5 ایرکراس 2022 معرفی شد. این شاسی بلند فرانسوی نسبت به قبل تغییرات ظاهری جزئی را تجربه کرده است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

سیتروئن با هدف کسب سهم بیشتری از بازار شاسی بلندهای کوچک در بازار اروپا از مدل 2022 سیتروئن سی 5 ایرکراس پرده برداشت. طراحان سیتروئن بیشترین تغییرات را برای بخش دماغه این خودرو در نظر گرفتند. از این رو در نمای جلو این خودرو شاهد سپر، چراغ‌های اصلی و جلوپنجره کاملا جدیدی هستیم. همچنین این خودرو اکنون به شکل استاندارد از رینگ‌های آلومینیومی نیز بهره می‌برد.

مشخصات سیتروئن C5 ایرکراس 2022

سیتروئن C5 ایرکراس 2022

این خودرو فرانسوی اکنون به یک کابین با فضای فناورانه‌ای مجهز شده که قطعا مورد پسند مشتریان امروزی خواهد بود. نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتال برای نمایش اطلاعات کیلومتر و نمایشگر 10 اینچی لمسی برای تنظیمات سیستم سرگرمی جزو مهم‌ترین ویژگی‌های کابین محسوب می‌شوند.

سیتروئن C5 ایرکراس 2022

این کراس اوور فرانسوی اکنون در مدل پلاگین هیبریدی به ترکیبی شامل یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو، یک پیشرانه الکتریکی و باتری 13.2 کیلووات ساعتی مجهز شده است. این خودرو در حالت الکتریکی می‌تواند برد حدود 50 کیلومتر را با حداکثر سرعت 133 کیلومتر بر ساعت ارائه دهد.

گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*