قطعات دیگنیتی

بهمن موتور در خصوص قیمت گذاری قطعات مصرفی دیگنیتی توضیح داد

اخیرا مطلبی درباره قیمت بالای قطعات مصرفی بهمن دیگنیتی در رسانه‌ها منتشر شد و حالا بهمن موتور در خصوص قیمت‌گذاری این قطعات جوابیه‌ای منتشر کرده است.

پس از انتشار مطلبی درباره قیمت بالای قطعات مصرفی بهمن دیگنیتی در رسانه‌ها، شرکت بهمن موتور جوابیه‌ای را منتشر کرده و در این خصوص توضیح داده است که در ادامه می‌توانید متن آن را مطالعه کنید:

متن جوابیه بهمن موتور درباره قیمت قطعات مصرفی دیگنیتی

با توجه به آن که طی چند روز گذشته در یکی از وب سایت‌ها مطالبی کذب و خلاف واقع در مورد قیمت قطعات مصرفی خودرو دیگنیتی منتشر شده، مستلزم است که این شرکت توضیحاتی در مورد قیمت گذاری قطعات این محصول ارائه دهد.

در خبر منتشر شده آمده است که به تازگی یکی از مالکین خودروی دیگنیتی که جهت سرویس دوره‌ای خودروی خود به نمایندگی بهمن موتور مراجعه کرده، پس از تعویض فیلتر هوای کابین با مبلغ بسیار بالای 650 هزار تومان جهت تعویض این فیلتر مواجه شده است این در حالی است که با توجه به پیگیری انجام شده قیمت این فیلتر در بازار جهانی حدود 3 دلار است.

بهمن موتور به عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی خصوصی در کشور که متعهد به عرضه محصولات با کیفیت در کنار خدمات پس از فروش ممتاز است، خود را مسئول می‌داند که در مورد این اشتباه برداشتی توضیحاتی ارائه دهد.

با جستجو در سایت‌های فروش اینترنتی قطعات خودرو می‌توان متوجه شد که قیمت کنونی فیلتر کابین دیگنیتی که در کشور چین با عنوان IX50 شناخته شده، از 21 تا 28 دلار قیمت‌گذاری شده است. البته برخی از سایت‌های فروش آنلاین آسیای شرقی قطعات غیر اصل دیگنیتی را با یک سوم قیمت رسمی کارخانه به فروش می‌رسانند که هیچ یک از این قطعات مورد تایید سازنده اصلی نیست و بهمن موتور نیز با توجه به تعهد خود برای استفاده از با کیفیت‌ترین قطعات در محصولات خود حاضر نیست هزینه کمتر را قربانی بی کیفیت کردن محصول کند.

گفتنی است که در مورد واردات قطعات خودرو در کنار قیمت رسمی کارخانه، هزینه‌های جانبی دیگر از جمله بیمه، تعرفه گمرک، حمل و نقل داخلی، سود نمایندگی و مالیات بر ارزش افزوده باید در نظر گرفته شود.

خودرو دیگنیتی بهمن موتور در حال حاضر با گارانتی 3 ساله یا ۱00 هزار کیلومتر و یک سال سرویس ادواری رایگان تا ۲۰ هزار کیلومتر عرضه می‌شود و تعویض فیلتر کابین به علت داشتن سرویس رایگان یک ساله بعد از مسافت 20 هزار کیلومتر به صورت رایگان تعویض می‌گردد.

گفتنی است شرکت در حال داخلی‌سازی قطعات مصرفی برای کاهش قیمت و تولید انبوه است، البته قبل از عرضه این خودروها به بازار بهمن موتور با دعوت از قطعه سازان داخلی آمادگی خود را برای تولیدات با کیفیت داخلی اعلام کرده که هم اکنون در این زمینه فعالیت‌ها در جریان است.

قطعات دیگنیتی

محصول اصلی فیلتر کابین دیگنیتی با گارانتی

قطعات دیگنیتی

محصول غیر اصلی فیلتر کابین دیگنیتی بدون گارانتی و داشتن تاییدیه اصالت شرکت کمپانی تولید کننده خودرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خودرو چینی فقط یه تله است که با قیمت های گزاف خدمات پس از فروش جیب مشتری را غارت کند ،

  2. سلام به بهمن خودرو بگویید در مورد تقلب در ثبت نام دیگنیتی هم توضیح دهد که چرا نام استان غیرفعال بود و چرا کد چهاررقمی هویت روی صفحه نمایش داده نمی شد؟