تماشا کنيد : اتومبیل بتمن (بتموبیل) در رالی گامبال 2014

Team-Galag-Batman

Gumball نام رالی سالیانه ای است که انگلیسی آن را تدارک می بینند و بدلیل مسافت 3000 مایلی اش به Gumball 3000 معروف شده.اتفاق جالب رالي گامبال امسال حضور نمونه واقعي اتومبيل بتمن ( بتموبيل ) در اين رويداد است که جذابيت آن را دو چندان کرده است.

اما رالی گامبال 2014 در روز چهاردهم خردادماه 93 و از ایالت میامی آغاز شد و بعد از گذشتن از آتلانتا، نهایتا در روز سوم در نیویورک سفر ماجراجویان در ایالت متحده به پایان می رسد. بعد از آن خودروها با هواپیما به اروپای غربی برده می شوند. در آنجاهم رالی گامبال از ادینبرگ (Edinburgh) اسکاتلند شروع شده و با عبور از منچستر، لندن، پاریس، بارسلونا سرانجام بعد از یک هفته در آیبیزا به پایان می رسد.

این نکته را هم فراموش نکنید که هزینه ورودی هر خودرو (با 2 سرنشین) در رالی گامبال 2014 دقیقا 40,000 پوند یا معادل 67,000 دلار بود و به ازای هر نفر اضافه هم (نهایتا تا 4 نفر) باید حدود 33,000 دلار پرداخت کرد.

Team-Galag-Batman Team-Galag-Batman Team-Galag-Batman Team-Galag-Batman

اما عجیب ترین و یکی از خاص ترین خودروهای حاضر در رالی گامبال 2014 خودروی بدل بتموبیل در سه گانه شواله تاریکی است؛ از آنجایی که از بتموبیل تامبلر (Tumbler) تنها 4 دستگاه ساخته شده و این روزها هم معلوم نیست که این 4 دستگاه در کجا نگهداری می شوند، مهندسین عربستانی Team Galag دست به کار شده و تامبلری برای خودشان ساخته اند!

این تامبلر که بیش از 60 سانتیمتر از هامر H1 طویل ترست، حدود 2.5 تن وزن دارد و مجهز به انجین 6.2 لیتری V8 با قدرت 400 اسب به همراه سیستم اگزوز Cherry Bomb است.

در ادامه 4 ویدیو از این خودرو شگفت انگیز را در رالی گامبال 2014 مشاهده خواهید کرد :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*