شایعاتی در مورد نسل جدید کنسول Xbox 360

 


در این روز ها شایعات زیادی از گوشه و کناره های دنیا شنیده می شود که بخشی از آنها نیز ممکن است به دنیای کنسولی و بازی های رایانه ای مربوط باشد. با توجه به این که مدت زمان کوتاهی تا نمایشگاه جهانی بازی های رایانه ای موسوم به E3 در سال ۲۰۱۲ نمانده است، Crytek developer از اطلاعات جدیدی در رابطه با کنسول نسل بعدی مایکروسافت یعنی ایکس باکس پرده پرداری کرد.
بخش Crytek dev در روز دوشنبه در صفحه ی رسمی Twitter خود اعلام کرد که نسل بعدی کنسول های ایکس باکس با نام رمزی Durango شناخته خواهد شد. نماینده ی شرکت بازی سازی Crytek در کشور آلمان در رابطه با این خبر منتشر شده گفت که ” توسعه دهنده گان Durango در لندن بر روی این پروژه مشغول به کار هستند و صحبت هایی جالبی از این محصول جدید با اسمی عجیب، به میان آمده”
در واقع نام رمزی و عجیب Durango که به کنسول بعدی از خانواده ی ایکس باکس مربوط می شود، برای اولین بار در حدود یک ماه قبل در امتداد اخبار مربوط به سخت افزار ایکس باکس ۷۲۰ مطرح شد. این خبر اولین خبری نیست که شرکت بازی سازی Crytek در خصوص کنسول نسل بعد اعلام داشته و بیشتر اخبار هایی که پیرامون نسل بعدی ایکس باکس ها در وب منتشر شدند، از طرف استودیوی Crytek بوده است. یکی دیگر از خبر هایی که سال قبل توسط این مجموعه منتشر شد و خیلی هم قابل بحث بود، خبر معرفی این کنسول در E3 2012 به همراهی بازی اول شخص TimeSplitters 4 بود که البته منبع قابل قبولی برای صحت این خبر در دست نیست.
علاوه بر این شرکت Crytek نیز به این موضوع اشاره کرد که بازی بعدی خود با عنوان Ryse که مدت ها پیش برای کینکت تایید شده یود، قرار است جزو اولین بازی هایی باشد که برای ایکس باکس نسل بعد معرفی می شودو با توجه به این خبر، ایکس باکس بعدی از فناوری کینکت پیشرفته تری پشتیبانی خواهد کرد.
در رابطه با کنسول خانگی نسل بعدی مایکروسافت، اطلاعات زیادی در دست نیست. ما از ویژگی های ظاهری، سخت افزار، لیست بازی ها و سایر از Durango بی خبر هستیم، اما شنیده شده که کنترلر ایکس باکس نیز به صفحه نمایشی کوچک مجهز شده و به گونه ای تبلت کنترلر است. این ایده برای اولین بار در کنسول جدید نینتندو موسوم بهWii Uپیاده سازی شد. در آخر اضافه می کنم که برخی افراد قیمت این کنسول را ۵۰۰ دلار تخمین زدند که این مقدار بسیار زیادی است و نمی تواند حقیقت داشته باشد.
در رابطه با این کنسول جدید کافی است جستجویی را در وب داشته باشید تا لیستی از اخبار ها و شایعه هایی که برای ایکس باکس ۷۲۰ یا Durango منتشر شده اند را مشاهده کنید. جالب است که برخی از پایگاه های اینترنتی اسامی عجیبی از بازی های Durango را منتشر ساخته که عملا غیر واقعی هستند.
تا زمانی که خود شرکت مایکروسافت یا پایگاه مرکزی Xbox.com خبری را منتشر نساخته، هیچ یک از شایعه ها را باور نکنید. ولی برخی از منابع معتبر همانند Gamespot نیز هستند که ممکن است اخبار هایی اندک در رابطه با ایکس باکس ۷۲۰ را اعلام کنند که صحت داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*