سامسونگ گلکسی اس 22

تصاویر جدید گلکسی S22 پلاس در کنار برخی مشخصات کلیدی لو رفت

تصاویر جدید گلکسی S22 پلاس ، شباهت ظاهری آن را با مدل معمولی گلکسی اس 22 تایید می‌کنند. جزئیات دقیق‌تری هم از مشخصات فنی این گوشی سامسونگ منتشر شده است.

در هفته‌های گذشته، هر چه لازم بود از گوشی‌های سری Galaxy S22 دیدیم و شنیدیم؛ اما نگاه به تازه‌ترین گزارش 91mobiles هم خالی از لطف نیست. انتشار این تصاویر جدید، تایید مجددی بر طراحی گلکسی S22 پلاس است. البته ظاهرا مدل Ultra طراحی متفاوتی از دو عضو دیگر خانواده دارد.

یکی از مواردی که در این تصاویر به چشم می‌آید، وجود خطوط آنتن روی فریم دستگاه است؛ نشانه‌ای از فلزی بودن آن که چیز غافلگیرکننده‌ای نیست.

اما این گزارش به روشنگری درباره نام چیپست دستگاه هم پرداخته؛ اینکه برخلاف شایعات اخیر مبنی بر حذف تراشه اگزینوس 2200 از خط تولید سری گلکسی اس 22، نسخه‌های اروپایی قطعا با همین تراشه ساخته خواهند شد. پس این‌بار هم فروش نسخه اسنپدراگون، محدود به برخی بازارهای خاص خواهد بود.

از مشخصات اپتیک سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس باید به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، در همراهی با دوربین‌های فوق عریض 12 مگاپیکسلی و تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی (با پشتیبانی از تصویربرداری 12 بیت) اشاره کنیم. گفته می‌شود روشنایی صفحه نمایش دستگاه، به 1750 نیت می‌رسد و از نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می‌کند.

این پرچمدار سامسونگ با وزن 195 گرم، مجهز به باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات توصیف شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*