امتیاز شگفت انگیز ۹۵.۹۷۲ در بنچمارک انتوتو برای یک گوشی مرموز سامسونگ ، احتمالا گلکسی اس ۷ (بروزشد:تقلبی بود!)

به نظر می رسد که سامسونگ یک اسمارت فون بسیار قدرتمند در راه داشته باشد.امروز نتایج بنچمارک انتوتو یک گوشی مرموز و معرفی نشده سامسونگ منتشر شده که امتیاز شگفت انگیز ۹۵.۹۷۲ را نشان می دهد.این دستگاه با شماره مدل SM-8505S در انتوتو ظاهر شده و هنوز هیچ اطلاعاتی دیگری از آن در دسترس نیست.با این حال بسیاری عقیده دارنده که احتمالا این امتیاز مربوط به پرچم دار ۲۰۱۶ سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ می باشد.

در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

جالب است بدانید قدرتمند ترین محصول سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۵ که قرار است تا چند روز دیگر معرفی شود پیش از این در بنچمارک های انتوتو امتیاز ۶۹.۷۰۲ را کسب کرده بود.پس احتمال این که دستگاه مذکور نوت ۵ باشد از بین می‌رود. همچنین انتظار می‌رود که گوشی سامسونگ گلکسی S6 اج پلاس هم امتیاز مشابه یا کمتری را دریافت کند. با این حساب، تنها یک گزینه باقی می‌ماند ، گلکسی اس ۷ !

سامسونگ گلکسی S7 ممکن است آن دستگاه معرفی نشده‌ای باشدکه آن امتیاز رکورد شکن را از AnTuTu گرفت. دیروز در خبر ها آمده بود که سامسونگ با به کارگیری سیستم Agile برای تولید، سرعت توسعه و تولید را افزایش داده و می‌تواند این امکان را ایجاد کند که مراحل توسعه‌ی پرچم‌دار بعدی سامسونگ تا ماه دسامبر میلادی کامل شود. البته، این بدین معنی نیست که سامسونگ مدل جدید گوشی‌اش را بلافاصله رونمایی خواهد کرد. گوشی‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی S6 اج پلاس احتمالا تا زمان اتمام پروژه‌ی گلکسی S7 عرضه خواهند شد و قطعا سامسونگ نمی‌خواهد با معرفی گوشی جدیدی بلافاصله پس از این دو، میزان فروش آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

پردازنده‌ای که در مدل SM-8508S بکار رفته قطعا قدرت بیشتری از اگزینوس ۷۴۲۰ است که گلکسی S6 را پردازش می‌کند. مشخص نیست که این دستگاه مرموز سامسونگ، گلکسی S7 است یا خیر، اما قطعا با گوشی قدرتمندی روبرو خواهیم بود.

بروزرسانی :

این امتیاز درست نبوده و تقلبی از آب درآمده. این دستگاه “مرموز” در اصل نمونه‌ای از یک سامسونگ گلکسی آلفا بوده که برای بازارهای شرق و جنوب شرقی آسیا در نظر گرفته شده است.

منبع : phonearena