انتشار رندرهایی جدید از گوشی اندرویدی بلک بری ونیز

شواهدی بسیاری در دست اسن که بلک بری در حال ساخت یک یا چند گوشی اندرویدی است.این احتمالا آخرین تلاش کمپانی بلک بری برای خروج از بحران و ریسک بزرگی برای ادامه بقا در بازار گوشی های هوشمند است.حلا تصاویر رندر شده جدیدی از اولین گوشی اندرویدی بلک بری که احتمالا بلک بری ونیز (Blackberry Venice ) نام خواهد داشت ، منتشر شده که دید بهتری از این گوشی به می دهد.با گجت نیوز همراه باشید.

چندماهی است که شایعات درباره ساخت یک گوشی اندرویدی توسط شرکت بلک‌بری شنیده می‌شود. حتی این شرکت چند دامین برای یک گوشی اندرویدی هم ثبت کرده بود. این گوشی که فعلا با نام Venice شناخته می‌شود، به احتمال زیاد از سیستم‌عامل اندروید استفاده خواهد کرد. به‌تازگی تصاویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده که قسمت‌های جدیدی از این محصول را به نمایش در آورده اند. در این تصاویر مشخص شده که رابط‌کاربری Blackberry Hub روی اندروید به چه صورت است. با توجه به این موضوع مشخص شد که این گوشی از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند چرا که دکمه خانه و آیکون فروشگاه گوگل در آن‌ها دیده می‌شود.(البته این تصویر پیش از این منتشر شده بود )

BlackBerry-Android-phone-2

در تصویر دیگر دوربین این گوشی را مشاهده خواهید کرد. در شایعات قبلی به این موضوع اشاره شده بود که بلک‌بری روی این گوشی از یک دوربین ۱۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

BlackBerry-Android-phone-2

تصویر بعدی به این موضوع اشاره می‌کند که این گوشی از Chromecast پشتیبانی می‌کند. این ویژگی در سیستم‌عامل Blackberry 10 وجود نداشت و کاربران برای استفاده از Chromecast با مشکل مواجه بودند.

BlackBerry-Android-phone-3

درحالی که هنوز اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر نشده، شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی قرار است آبان امسال راهی بازار شود. به احتمال زیاد این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش ۵.۴ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰x2560 خواهد بود. همچنین به‌نظر می‌رسد که از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ روی این گوشی استفاده شده باشد. این چیپ‌ست یک پردازنده شش هسته‌ای را در خودش جا داده و در کنار آن یک پردازنده گرافیکی Adreno 418 را مشاهده خواهیم کرد. از طرف دیگر به احتمال زیاد ۳ گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

BlackBerry-Android-phone-1

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*