نمایشگرهای دیجیتال ساینیج

جذب مشتری در فروشگاه‌ها با نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ در انواع مختلف، راهکاری مدرن، جذاب و مقرون‌به‌صرفه برای تبلیغات و جذب مشتری در فروشگاه‌ها و کسب و کارها محسوب می‌شوند.

امروزه فقط کسب و کارهای بزرگ از قابلیت‌های نمایشگرهای دیجیتال ساینیج استفاده نمی‌کنند و حتی کسب و کارهای کوچک و فروشگاه‌ها نیز به استفاده از این راهکار مدرن و جذاب برای رسیدن به اهداف تجاری خود روی آورده‌اند. نمایشگر دیجیتال ساینیج در هر لحظه و به راحتی به‌روز می‌شود و به صورتی چشم‌نواز، پیام‌های تبلیغاتی را به نمایش درمی‌آورد؛ به این ترتیب خریداران و مشتریان تاثیر بیشتری را از این تبلیغات می‌پذیرند.

این موردی که گفته شد تنها مزیت نمایشگرهای Digital Signage نیست و این نوع نمایشگرها با قابلیت‌های متنوع خود، یک تجربه خوشایند و دلچسب از خرید کردن را برای شما به وجود می‌آورند. در این مطلب قصد داریم چهار مورد از مزایای نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را برای شما شرح دهیم.

مزایای نمایشگرهای دیجیتال ساینیج

جذب مشتری در یک نگاه

طبیعتا هرچقدر عابران پیاده بیشتری مجذوب ویترین فروشگاه شما بشوند، تعداد خریداران شما هم بیشتر خواهد شد. این فرمول ساده، اهمیت حیاتی ویترین و ظاهر فروشگاه‌ها و تاثیرگذاری آنها در ذهن و تفکر خریداران را نشان می‌دهد. ظاهر و ویترین فروشگاه، مشتریان بالقوه را به خریداران فروشگاه شما تبدیل می‌کند و به همین دلیل باید به شکلی تاثیرگذار و جذاب طراحی شوند.

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج

ظاهر متمایز فروشگاه شما از سایر فروشگاه‌ها، موجب می‌شود عابران پیاده در جلوی فروشگاه شما لحظه‌ای درنگ کنند و سپس وارد فروشگاه شوند. نمایشگرهای دیجیتال ساینیج یکی از راهکارهای جذاب، موثر و در عین حال اقتصادی محسوب می‌شود که می‌تواند این تفاوت را رقم بزند. از جمله این نمایشگرها می‌توان به نمایشگرهای سری ویدیو وال سامسونگ اشاره کرد که با قابلیت‌های پیشرفته‌ای که دارند، تصاویری جذاب و چشم‌نواز از هر محصولی را به نمایش می‌گذارند.

نمایش طبیعی و زنده رنگ‌ها، روشنایی و کنتراست بالای تصاویر و زاویه دید 178 درجه‌ای از جمله قابلیت‌هایی هستند که در نمایشگرهای ویدیو وال سامسونگ وجود دارند و باعث می‌شوند تصاویر و محتواها به همان شکل مد نظر صاحبان کسب و کار در معرض دید مشتریان قرار بگیرند.

این سری نمایشگرها به فناوری Color Export مجهز هستند که منجر به نمایش یکنواخت و منسجم نور و رنگ در تمام سطوح صفحه نمایش شده و در نهایت تصاویری واضح و شفاف را پیش روی شما و مشتریان قرار می‌دهد. ویدیو وال‌های سامسونگ از فناوری Factory Calibration نیز بهره می‌برند که باعث حفظ کیفیت بالای تصاویر در زمان‌های پخش طولانی و در شرایط دمایی مختلف می‌شود.

تغییر لحظه‌ای تصاویر و محتواها

یکی دیگر از مزایای نمایشگرهای دیجیتال ساینیج، امکان تغییر لحظه‌ای تصاویر و محتواها است. در راهکارهای سنتی تبلیغات مانند بنرها و پارچه‌های تبلیغاتی، شما محتوایی ثابت و بدون تغییر را به نمایش می‌گذارید، اما با نمایشگرهای دیجیتال ساینیج می‌توانید در هر لحظه و فقط با چند کلیک، تصاویر و محتواها را تغییر داده و به‌روز کنید. به عنوان مثال، کسب و کارهایی مانند رستوران‌ها می‌توانند در هر لحظه، منوهای متنوع خود را به مشتریان‌شان نمایش دهند. این قابلیت برای همه فروشگاه‌ها و کسب و کارها مفید خواهد بود و صاحبان این کسب و کارها می‌توانند با استفاده از نرم افزارهای موجود یا حتی به صورت خودکار، محتواها و تصاویر به نمایش درآمده روی نمایشگر را به‌روز کنند.

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج

راهکارهای کارآمدی مانند MagicInfo در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ کمک می‌کنند تا بتوانید محتواهای دلخواه خود را به وجود بیاورید و با ایجاد یک جدول پخش، در زمان مناسب به نمایش درآورید. صاحبان کسب و کارها این امکان را نیز خواهند داشت تا بدون نیاز به خرید تجهیزات جانبی اضافی، محتوای UHD را از یک منبع در چندین نمایشگر نمایش دهند. نسخه اولیه نرم افزار سرور MagicInfo از سال 2008 توسط شرکت سامسونگ توسعه داده شد. این نرم افزار سرور، یک راهکار مبتنی بر وب است که امکان مدیریت و کنترل از راه دور نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مدیران سیستم و صاحبان سامانه دیجیتال ساینیج MagicInfo می‌توانند با نصب نرم افزار و استفاده از سرور MagicInfo، کارهایی مانند روشن و خاموش کردن نمایشگر از راه دور را انجام دهند و به طیف وسیعی از قابلیت‌ها مثل طراحی محتوا، زمانبندی نمایش محتوا و اطلاعات آماری عملکرد نمایشگر دسترسی داشته باشند.

همواره روشن

یکی دیگر از نکاتی که می‌تواند در جذب مشتریان تاثیر به‌سزایی داشته باشد، استفاده از نمایشگرهایی است که اطلاعات و تبلیغات فروشگاه را به صورت دائم نمایش دهد. یعنی این اطلاعات حتی در زمان بسته بودن فروشگاه نیز پخش شوند تا مشتریان بالقوه برای مراجعه بعدی متقاعد شوند. نمایشگرهای سری Outdoor دیجیتال ساینیج سامسونگ، یک راهکار ویژه و مناسب برای این منظور محسوب می‌شوند.

نمایشگرهای Outdoor از سری دیجیتال ساینیج سامسونگ هستند که به طور خاص برای پخش تبلیغات در فضاهای عمومی مثل میادین شهرها، خیابان‌ها و بزرگراه‌ها طراحی و عرضه شده‌اند. نمایش محتوا در 24 ساعت شبانه‌روز، بدنه مقاوم با تاییدیه ضد آب و گردوغبار IP56، روشنایی بالای صفحه نمایش و تجربه بصری عالی حتی در زیر نور مستقیم آفتاب، از جمله ویژگی‌هایی هستند که نمایشگرهای Outdoor را به گزینه‌ای هوشمند، عالی و مقرون‌به‌صرفه جهت ارتباط و تماس کسب و کارها با مشتریان تبدیل می‌کنند.

تعامل نزدیک با مشتریان

آنچه در ایجاد حس رضایت در مشتریان ضروری است، تعامل نزدیک با آنها خواهد بود. این روزها به دلیل پاندمی کرونا، کمتر کردن ارتباطات مستقیم توصیه می‌شود و به همین دلیل نمایشگرهای دیجیتال ساینیج کاربرد بیشتری پیدا کرده‌اند. نمایشگرهای تعاملی ساینیج اجازه می‌دهند تا مشتریان فروشگاه‌ها بتوانند بدون ارتباط چشمی و مستقیم با فروشندگان، به اطلاعات مد نظر خود دست پیدا کنند و حتی سفارش‌های لازم را ارسال نمایند.

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج

امروزه خرید کردن با وجود فروشگاه‌های آنلاین اصلا کار سخت و مشکلی نیست و شما می‌توانید هر کالایی را در خانه سفارش بدهید و به راحتی تحویل بگیرید. این امر باعث شده کار فروشگاه‌ها و خرده‌فروش‌ها کمی سخت‌تر شود؛ به همین خاطر ضروری است که این کسب و کارها از نوآوری‌های جدید استفاده کنند و تجربه‌ای جذاب و دلچسب از خرید کردن را برای مشتریان به وجود بیاورند. نمایشگرهای دیجیتال ساینیج یکی از مهم‌ترین، جذاب‌ترین و بهترین راهکارهای نوآورانه‌ای هستند که به این منظور به مدیران فروشگاه‌ها و کسب و کارها پیشنهاد می‌کنیم.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*