نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ

با نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ کسب‌وکار سنتی خود را مدرن کنید

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ با قابلیت‌های ویژه خود می‌توانند کسب‌وکار سنتی کاربران را مدرن کنند. در ادامه با قابلیت‌های این نمایشگرهای سامسونگ آشنا می‌شویم.

ایجاد تغییر و تحول در یک کسب‌وکار و رفتن به سمت ابزارهای مدرن، تصمیم سخت و دشواری است که بسیاری از کسب‌وکارهای سنتی مجبور به گرفتن آن هستند. امروزه نسل جدید مشتریان دیگر با محصولات ناآشنا نیستند و بسیاری از آنها به کمک گوشی های هوشمند خود و نظرات دیگر کاربران در شبکه‌های اجتماعی از زیر و بم قابلیت‌ها و ویژگی‌های کالا خبردار هستند. برای همین کسب‌وکارها و خرده‌فروشی‌ها برای جذب مشتریان و کسب سود و درآمد بالاتر نیاز به راهکارهای مدرنی مثل استفاده از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج دارند.

بر اساس یک تحقیق انجام شده از سوی موسسه مک‌کینزی‌ که یکی از معتبر‌ترین موسسات ارائه مشاوره‌ به کسب‌وکارها در سرتاسر جهان است، دیدن یک محصول و ارائه تجربه بصری از آن برای مشتریان جذاب است و می‌تواند در تصمیم نهایی آنها برای فروش تاثیرگذار باشد. بر اساس این تحقیق، ۴۰ درصد از مشتریان براساس چیزی که در فروشگاه می‌بییند (نوع بسته‌بندی محصول، تعامل فروشنده با مشتری) یا می‌خوانند نظر خود را تغییر می‌دهند.

در واقع با وجود این که مشتریان ممکن است اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق گوشی های هوشمند و فضای مجازی کسب کنند اما تصمیم به خرید حضوری بیش از هر چیز می‌تواند با یک تصویر نامناسب از فروشگاه تغییر کند. برای همین ایجاد یک تصویر مثبت از کسب‌وکار در ذهن مشتریان و مخاطبان بیش از هر چیزی اهمیت دارد.

بهره‌مندی از ابزارهای مدرنی مثل نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ کمک می‌کند تا این تصویر مثبت در ذهن مخاطبان ساخته شود.

آشنایی با نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ

کوچک اما مدرن

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ

تجهیز کسب‌وکارها به ابزارهای مدرن ارتباطی با ابعاد آنها ندارد و هر واحد خرده‌فروشی می‌تواند با داشتن نمایشگرهای دیجیتال ساینیج ضمن ارائه تصویری مثبت و مدرن از خود در ذهن مشتریان، هزینه‌های تبلیغ و بازاریابی را هم تا میزان زیادی کاهش دهد.

مثلا چندی پیش عکسی از یک مغازه کوچک تخمه فروشی در شهر تهران توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرد. این مغازه به کمک یک بنر پارچه‌ای زمان و ساعت مسابقات حساس فوتبال را اطلاع‌رسانی می‌کرد. شکستن تخمه در زمان بازی‌های فوتبال لذت و البته طرفداران بسیار زیادی دارد. برای همین دسته‌ای از اصلی‌ترین مشتریان یک مغازه تخمه‌فروشی را بینندگان مسابقات فوتبال تشکیل می‌دهند. حالا تصور کنید که همین واحد خرده فروشی کوچک به جای هزینه‌های هفتگی برای بنر پارچه‌ای از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج استفاده می‌کرد و زمان‌ بازی‌ها را با عکس‌ها و طرح‌های جذاب به اطلاع مشتریان خود می‌رساند. با همین حرکت ساده علاوه بر شانس بیشتر فروش و کاهش هزینه‌ها، تصور مشتریان از این مغازه به عنوان یک کسب‌وکار مدرن تغییر کرده و از این پس با ذهینت متفاوتی به آن نگاه می‌کردند.

راهنمای انتخاب مدل مناسب

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در مدل‌ها و سری‌های متنوعی طراحی و ساخته می‌شوند برای همین هر کدام از کسب‌وکارها باید با شناخت کامل از نیازهای‌شان، نمایشگر مناسب خود را انتخاب کنند. در ادامه چند مدل از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ را بررسی کرده‌ایم.

۱- نمایشگرهای بیرونی

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ

نمای بیرونی خرده‌فروشی‌ها به عنوان نمادی از کلیت یک کسب‌وکار در ذهن مشتریان ثبت می‌شود. برای همین لازم است تا کسب‌وکارها با راهکارهای مدرنی مثل استفاده از سری نمایشگرهای ساینیج تصاویر جذاب و چشم‌نواز از کسب‌وکار خود ارائه دهند.

نمایشگرهای سری outdoor یکی از ساینیج‌های‌ سامسونگ به شمار می‌رود که به طور ویژه برای نمایش تبلیغات در فضاهای عمومی مانند میادین شهرها، خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و… طراحی و عرضه شده است. این نمایشگرها با قابلیت‌هایی همچون بدنه مقاوم، کارکرد ۲۴ ساعته و روشنایی بالای صفحه نمایش تمامی چالش‌های حوزه تبلیغات محیطی را برطرف کرده‌اند.

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ

نمایشگر ۵۵ اینچی LH55OHDPKBC یکی از مدل‌های سری outdoor سامسونگ است. این نمایشگر از پنلی با ۲۵۰۰ نیت روشنایی و کنتراست 5000:1 بهره می‌برد که تمامی جزئیات تصاویر و ویدئوها را به همان شکل مورد نظر سازنده‌ها و طراحان پخش می‌کند. این میزان از کنتراست و روشنایی کمک می‌کند تا رنگ‌های تیره و روشن با عمق و جذابیت بیشتری دیده شود. پنل نمایشگر LH55OHDPKBC به فناوری شیشه محافظ جادویی (Magic Protection Glass) مجهز است. به لطف این فناوری انعکاس نور صفحه نمایش به کمترین میزان ممکن رسیده است تا در هر ساعتی از شبانه‌روز تصاویر به شکلی واضح و خوانا دیده شود. به همین دلیل این مدل از نمایشگرهای سری outdoor سامسونگ تاییدیه «بهترین عملکرد در فضای باز» را از موسسه تحقیقاتی TÜV Rheinland آلمان دریافت کرده است.

۲- نمایشگرهای داخلی

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ

هر چقدر که تبلیغ و ارائه اطلاعات در بیرون از فروشگاه‌ها برای جذب مشتری اهمیت دارد، نمایش چشم‌نواز از محصولات در داخل فروشگاه‌ها برای نهایی کردن تصمیم مشتریان به خرید مهم و حیاتی است.

راهکار مناسب برای این نیاز نمایشگرهای سری Standalone سامسونگ است. مدل QMF از این سری نمایشگرها با داشتن صفحه نمایش UHD (رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰) پخش محتواها در چشم‌نوازترین حالت ممکن را تضمین می‌کند. این نمایشگرها به پنل ضد انعکاس مجهز هستند تا روشنایی لامپ‌ها و چراغ‌های محیط خللی در نمایش مطلوب تصاویر ایجاد نکند.

برای کسب‌وکارهایی همچون رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و… که در یک لحظه می‌بایست اطلاعات چندین کالا را نمایش دهند داشتن یک نمایشگر کفایت نمی‌کند و برخی از آنها مجبور می‌شوند تا از نمایشگر دوم یا روش تبلیغات سنتی و کاغذی استفاده کنند. برای رفع این مشکل نمایشگرهای سری QMF از قابلیت تقسیم صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند. به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند محتواهای مورد نظر خود را از چهار منبع جداگانه در یک نمایشگر به طور همزمان نشان دهند. پخش اطلاعات چهار کالای مختلف در یک زمان یا پخش ویدئو کنفرانس‌های چند نفره از جمله موارد کاربردی این قابلیت به حساب می‌آید.

۳- نمایشگرهای تعاملی

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ

نتایج تحقیقات موسسه مک‌کینزی نشان می‌دهد که ایجاد تعامل به همراه ارائه اطلاعات جدید و جذاب از محصولات می‌تواند تاثیر زیادی در تصمیم مشتریان برای خرید بگذارد. نمایشگرهای سری QBR یکی دیگر از سری نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ است که با هدف تعامل و ارائه اطلاعات مورد نیاز به مشتریان طراحی شده است. این نمایشگرها در ابعاد ۱۳ تا ۲۴ اینچ طراحی شده و با امکان لمس تعاملی امکان ارتباط میان کارکنان و مشتریان را برقرار می‌کند.

کیفیت تصویر بالا با وضوح فو‌ل Full HD، روشنایی ۲۵۰ نیت، کارکرد ۱۶ ساعته در هفت‌ روز هفته، پنل ضد تابش، اتصال بی‌سیم به تبلت‌ها و گوشی های هوشمند، بدنه مقاوم در برابر گرد‌ و غبار و نمایش اطلاعات در دو حالت افقی و عمودی از جمله قابلیت‌های سری QBR از نمایشگرهای تجاری سامسونگ است. مجموع این قابلیت‌ها از نمایشگرهای سری QBR محصولی ساخته که می‌تواند تجربه‌ خریدی مدرن را به مشتریان ارائه دهد.

مدرن کردن کسب‌وکارها اگر با انتخاب ابزارهای هوشمند و مناسب همراه باشد، تصمیم سختی نخواهد بود و می‌تواند با کاهش چشمگیر هزینه‌ها، سود و درآمد زیادی را نصیب کسب‌وکارها کند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به نظر میرسه گجت نیوز اسپانسر محصولات سامسونگ شده ، لطفا از OLED های LG هم خبر بذارید.