نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ

نگاهی به تاثیرات اقتصادی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود برای کسب‌وکارها تاثیرات اقتصادی متعددی مانند کاهش هزینه‌ها را به همراه دارند.

حوزه خرده‌‌فروشی دارای یک فضای کاملا رقابتی است که در آن کسب‌وکارها به طور مداوم تلاش می‌کنند تا کارآمدترین و بهترین روش‌ها را برای جلب نظر مشتریان به کار گیرند.

با در نظر گرفتن این شرایط، مزایای نمایشگرهای دیجیتال به خوبی اثبات شده و اثرات مثبت این دستگاه‌ها برای صاحبان کسب‌وکارهای خرده فروشی (از فروشگاه‌ها و مراکز خرید گرفته تا رستوران‌ها و فست‌فودها) بیش از پیش آشکار شده است. چرا که نمایشگرهای دیجیتال در مقایسه با تابلوهای آنالوگ و روش‌های سنتی تبلیغ، تجربه بصری چشم‌نوازتر‌ی را ارائه می‌کنند و با رویکردی ویژه و مخصوص شرکت‌ها و کسب‌وکارها طراحی شده‌اند.

نمایشگرهای ساینیج تنها برای مصرف‌کنندگان به عنوان بیینده‌های اصلی محتواها مفید نیست و تجربه ثابت کرده که بهره‌مندی از این نمایشگرها موجب کاهش هزینه‌های سالیانه کسب‌وکارها می‌شود. در ادامه چند مزیت استفاده از نمایشگرهای دیجیتال را بررسی کرده‌ایم.

مزایای نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ

اعداد سود واقعی را نشان می‌دهند

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ

هنگامی که ما استفاده از تابلوهای آنالوگ و دیجیتال را در رستوران‌ها مقایسه کردیم، مشخص شد که استفاده از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ مزایای بسیاری بیشتری در مقایسه با تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس دارد. اگر چه نصب نمایشگرهای دیجیتال باعث می‌شود مشاغل در ابتدا و برای مقدمات کار کمی هزینه‌های بیشتری را بپردازند، اما آمارها نشان داده که این مشاغل ظرف مدت دو سال از زمان نصب، بازده بالاتری از سرمایه خود دریافت می‌کنند.

بر اساس تحقیقاتی که بر روی یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای انجام شد، پنج سال پس از نصب نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ نرخ بازده سرمایه (ROI) افزایش پیدا کرد و نزدیک به ۱۰ هزار دلار صرفه‌جویی در هزینه‌های فروشگاه‌ها صورت گرفت.

این تحقیقات نشان می‌دهد که چنانچه برند مورد اشاره در ۲۵۰ شعبه خود از تابلوهای ثابت استفاده می‌کرد، در مجموع برای هر شعبه به ۶ تابلوی آنالوگ لایت باکس و همین طور ۶ منوی چاپی نیاز داشت. به طور میانگین محتوای این تابلوها هر دو ماه یک بار تغییر می‌کند و نیاز بود تا هزینه‌هایی مجدد انجام شود، به علاوه هزینه‌ای که می‌بایست هر ۱۸ ماه برای تعویض لامپ‌ها و تجهیزات تابلوهای لایت باکس صورت می‌گرفت. به این‌ها می‌بایست هزینه‌های نگهداری سالانه را هم اضافه کرد که در مجموع بار مالی سنگینی را برای کسب‌وکارها به همراه می‌آورد. در صورتی که استفاده از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج همزمان هزینه‌های نگهداری و چاپ مجدد را از بین برد.

محتواهای متنوع و پویا

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ

کاهش هزینه‌های مالی و صرفه‌جویی‌های اقتصادی تنها یکی از مزیت‌های استفاده از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج است. با به کارگیری این نمایشگرها کسب‌وکارها می‌توانند محتواهای متنوع، جذاب و پویایی را به نمایش بگذارند. نمایشگرهای ساینیج همچنین برای ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز طراحی و ساخته شده‌اند و امکان مشاهده اطلاعات با روشنایی و شفافیت بالا در شب و روز  را فراهم کرده‌اند تا مشتریان در تمامی ساعات شبانه‌روز به محتواها جذب شوند.

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ برای مدیریت محتوا از راهکارهای قدرتمند MagicINFO بهره می‌برند که به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی همه محتواها و تبلیغات خود را از یک مکان متمرکز مدیریت کنند. این افزایش انعطاف پذیری به مشاغل اجازه می‌دهد تا تبلیغات و محتواها را به سرعت و به آسانی به‌روز کنند. به این ترتیب مصرف‌کننده به سرعت در روند تغییرات قرار می‌گیرد و خطر کاهش روند فروش‌ از بین می‌رود.

بر اساس تحقیقی که پیش از این به آن اشاره شد و بر روی رستوران زنجیره‌ای با ۲۵۰ شعبه انجام شده، صرفه‌جویی مالی ناشی از نصب نمایشگرهای دیجیتال تقریبا 2.5 میلیون دلار است که این مبلغ می‌تواند صرف سایر هزینه‌ها شود تا تجربه‌ مشتریان بهبود یابد.

فراتر از پول

مزایای نمایشگرهای دیجیتال ساینیج تنها به کاهش هزینه‌های مالی و ارائه متنوع محتواها خلاصه نمی‌شود. نمایشگرهای دیجیتال فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی را در اختیار کسب‌وکارها می‌گذارند که با روش‌های آنالوگ و سنتی مهیا نمی‌شود.

مشتریان و مخاطبان به طور مداوم به دنبال به‌روزترین اطلاعات و بهترین تبلیغات هستند اینجاست که توانایی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در عرضه سریع محتواهای به‌روز مطابق با روندها و رویدادها و مناسبت‌های خاص به کمک کسب و کارها می‌آید تا چابک و کارآمد عمل کنند.

علاوه بر این‌، به کمک نمایشگرهای دیجیتال ساینیج زمان مورد نیاز برای به‌روزرسانی منوها و تغییر محتواها به شدت کاهش می‌یابد. زمان نهایی برنامه‌ریزی و طراحی محتوا برای یک محصول در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج می‌تواند در کوتاه مدت و نهایتا طی دو هفته انجام شود، در مورد تغییرات ساده‌تری مثل به‌روزرسانی اطلاعات یک محصول خاص و انجام تغییرات کوچک این کار در کمتر از دو ساعت انجام می‌شود. نکته مهم این که به محض نهایی شدن محتواها و تبلیغات می‌توان آنها را به طور همزمان در سرتاسر شعبه‌ها و نمایشگرهای ساینیج مستقر در آنها به نمایش گذاشت.

این رویکرد پویا و در لحظه، تجربه‌های جذاب‌تری را برای مشتریان فراهم می‌کند تا با جلب رضایت مخاطبان، فروش بیشتری به دست بیاید. به طور خاص در رستوران‌ها و فست‌فودها تصمیمات خرید اغلب در محل انجام می‌شود. بنابراین، مشتریان در این محیط باید به جدیدترین و به‌روزترین اطلاعات مجهز شوند تا اطمینان حاصل شود که تصمیمات خرید خود را با رضایت انجام می‌دهند. تنها با استفاده از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج است که امکان استفاده از این مزایا فراهم می‌شود.

مزایای نمایشگرهای دیجیتال فراتر از تابلوهای زیبایی است که به نظر می‌آیند. نمایشگرهای هوشمند دیجیتال کارآمدترین و موثرترین راهکار برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، ایجاد محتواهای متنوع و تقویت روابط واقعی و زنده با مشتری است. با روند تکاملی عصر اطلاعات، نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ تلاش دارد تا بستری را فراهم کند که خرده‌فروشی‌ها بتوانند به کمک فناوری‌های پیشرفته با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و به عنوان یک نمونه موفق در دنیای کسب‌وکار شناخته شوند

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*