جک JS6

نتایج تست تصادف جک JS6 منتشر شد؛ 5 ستاره ایمنی برای خودروی چینی

نتایج تست تصادف جک JS6 منتشر شد. کراس اوور جدید جک توانست از موسسه CNCAP پنج ستاره ایمنی را دریافت کند.

شرکت چینی جک در سال 2018 طی همکاری با شرکت سئات برند جدیدی را با نام SOL ایجاد کرد تا به واسطه آن محصولات خود را با ظاهری جذاب‌تر به همراه امکانات بیشتر به فروش برساند. البته نام این برند در سال 2021 از SOL به SEHOL تغییر پیدا کرد.

جک JS6

کراس اوور QX به عنوان یکی از جدیدترین محصولات برند SEHOL محسوب می‌شود که در واقع همان جک اس 5 بوده و اکنون با یک فیس لیفت بسیار سنگین و هوشمندانه بیش از پیش جذاب به نظر می‌رسد. طراحان جک توانستند طی این فیس لیفت ظاهر سول QX را به سول X4 شبیه کنند. گفتنی است سول X4 در بازارهای خارج از چین با نام جک JS4 و سول QX نیز با نام جک JS6 به بازار عرضه می‌شود.

نتایج تست تصادف جک JS6

جک JS6

مشتریان قادرند جک JS6 را فقط در تیپ 300T سفارش دهند. این تیپ از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 184 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 دنده دو کلاچه نیز قدرت تولیدی را به چرخ‌های جلو منتقل خواهد کرد. مدل 2022 این خودرو با قیمت حدود 20 هزار دلار در بازار چین به فروش می‌رسد.

جک JS6

نتایج تست این کراس اوور جک به تازگی منتشر شده که طبق آن جک JS6 توانسته از موسسه ایمنی C-NCAP پنج ستاره ایمنی را دریافت کند. در واقع جک JS6 در تست ایمنی سرنشینان امتیاز 95 درصد، در تست عابر پیاده امتیاز 77 درصد و در تست تجهیزات ایمنی نیز امتیاز 96 درصد را از آن خود کرده است.

گالری تصاویر