گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

رنگ‌بندی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ را در این تصاویر رسمی ببینید

گالری تصاویر رسمی گوشی معرفی نشده گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ – Samsung Galaxy S22 Ultra به همراه برخی از مشخصات فنی آن به بیرون درز کرد.

سامسونگ خودش را آماده رونمایی از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خودش، سری گلکسی S22 می‌کند. در رأس این خانواده مدل گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ حضور دارد. این محصول از یک طراحی هیبرید بین سری S و سری Note با یک قلم هوشمند داخلی و طراحی مستطیلی‌شکل شبیه به گلکسی نوت ۲۰ اولترا استفاده می‌کند. و از آنجا که دو سالی است که خبری از گوشی‌های سری گلکسی نوت نیست، به نظر می‌رسد این شایعه به واقعیت تبدیل شود تا این گوشی را نماینده دو خانواده بدانیم.

گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

 

روز گذشته رندرهای جدیدی منتشر شده که گوشی S22 Ultra سامسونگ را در چهار رنگ و از تمام زوایا به نمایش می‌گذارد. دیدن این تصاویر خوشحال کننده است؛ چرا که سامسونگ تصمیم گرفته گوشی پرچمدار جدیدش را فقط محدود به تولید در دو رنگ مشکی و سفید نکند و رنگ‌های بیشتری را برای آن در نظر گرفته است.

گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

 

شاید تیم طراحی سری گلکسی نوت، مسئولیت طراحی گوشی S22 اولترا سامسونگ را بر عهده گرفته است؟ زیرا این گوشی ظاهری دارد که بیشتر ما را به یاد گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا می‌اندازد و ظاهر کاملاْ متفاوتی از دو گوشی S22 و +S22 را ارائه می‌کند.

مشخصات فنی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

آنطور که شنیده می‌شود، قلم S Pen روی این گوشی تأخیر ۲.۸ میلی‌ثانیه‌ای را ارائه می‌کند که این کمترین نرخ تأخیر در بین تمام گوشی‌های دارای قلم سامسونگ است. این گوشی به یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسی با لنز Super Clear مجهز است که یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو (با زوم ۳ و ۱۰ برابری) آن را همراهی می‌کنند. این سیستم دوربین از فیلمبرداری ۱۲ بیتی HDR و نرخ فریم خودکار نیز پشتیبانی می‌کند.

گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

 

در جلوی گوشی، یک نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی قرار داد. یک حفره کوچک گرد هم در بالای صفحه است که از دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. این نمایشگر از فناوری LTPO برای ارائه نرخ رفرش متغیر بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. همچنین گوریلا گلس +Victus معرفی نشده شرکت کورنینگ هم وظیفه محافظت از آن را بر عهده دارد.

وزن این گوشی پرچمدار ۲۲۸ گرم و ابعاد آن هم 163.3×77.9×8.9 میلی‌متر است. این گوشی با گواهی IP68 کاملاْ در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است، شارژ سریع ۴۵ واتی سیمی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی را هم برای شارژ باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خودش پشتیبانی می‌کند. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به اسپیکرهای دوگانه با برند AKG و پشتیبانی از Dolby Atmos و همچنین اجرای سیستم عامل اندروید ۱۲ با پوسته سفارشی One UI 4.1 سامسونگ اشاره کرد.