سری گلکسی A سامسونگ

نگاهی به مشخصات و قابلیت‌های چهار گوشی جدید از سری گلکسی A سامسونگ

سری گوشی های میان رده گلکسی A سامسونگ با قابلیت‌های نوآورانه و جذاب به محبوبیت زیادی رسیده‌اند. در این مطلب چهار گوشی جدید از این خانواده را معرفی می‌کنیم.

گوشی های سری سامسونگ گلکسی A جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار هستند. این سری گوشی‌ها قابلیت‌های جذاب، نوآورانه و پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهند که بسیاری از آنها را پیش از این فقط در گوشی های پرچمدار و گران‌قیمت می‌دیدیم. به این ترتیب سامسونگ با عرضه این دسته از گوشی‌ها، تجربه موبایلی کاربران اکوسیستم Galaxy را توسعه داده است.

سری گلکسی A سامسونگ در سال‌های اخیر با دوربین و پردازنده قدرتمند، طراحی جذاب و زیبا، نمایشگر چشم‌نواز و باکیفیت و همچنین باتری بادوام توانسته یک پکیج منحصربه‌فرد و مقرون‌به‌صرفه را ارائه دهد و به ضروری‌ترین نیازهای کاربران گوشی های هوشمند پاسخ بگوید. به همین دلیل است که طیف گسترده‌ای از کاربران از این سری گوشی های سامسونگ استقبال کردند و برخی از مدل‌های این خانواده جزو محبوب‌ترین گوشی های موجود در بازار شده‌اند.

اما با توجه به تنوع بالای گوشی های سری گلکسی A سامسونگ، کار خریداران برای انتخاب گوشی مورد نیازشان سخت شده است. به همین خاطر اکنون قصد داریم چهار مدل جدید از این خانواده را معرفی کنیم و نگاهی به مهم‌ترین قابلیت‌ها و مشخصات آنها بیندازیم. این چهار گوشی عبارتند از گلکسی A52s، گلکسی A03s، گلکسی A22 و گلکسی A12 که سامسونگ آنها را در سال 2021 میلادی به بازار جهانی عرضه کرد.

معرفی چهار گوشی جدید سری گلکسی A سامسونگ

سامسونگ گلکسی A52s

گوشی سامسونگ گلکسی A52s در تابستان سال جاری معرفی و رونمایی شد. این گوشی، تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های یک گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه و البته عالی و نزدیک به پرچمدار را به کاربران ارائه می‌کند. گلکسی ای 52 اس دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپرامولد با وضوح 2400 در 1080 پیکسل است که تجربه کامل بصری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سری گلکسی A سامسونگ

پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای به همراه نمایشگری با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی باعث شده این گوشی برای بازی کردن نیز بسیار مناسب باشد و در سنگین‌ترین بازی‌های موبایلی نیز گیم‌پلی جذاب و روانی را تجربه کنید. گلکسی A52s از باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ 25 وات بهره می‌برد و به این ترتیب شما وقت بیشتری برای تماشای محتوا و بازی کردن و استفاده‌های دیگر خواهید داشت و برای شارژ کردن مجدد گوشی هوشمند خود نیز زمان کمتری را صرف می‌کنید.

استاندارد IP67 باعث شده گلکسی ای 52 اس در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم باشد و حتی در صورت خیس شدن نیز می‌توانید با خشک کردن آن به تماشای ویدیو، بازی کردن و عکس‌برداری ادامه بدهید. دوربین چهارگانه و پیشرفته پشت گوشی هم تجربه لذت‌بخشی از عکاسی را به شما ارائه می‌کند. این چهار دوربین پشتی شامل لنزهای 64 مگاپیکسلی واید، 12 مگاپیکسلی فوق عریض یا اولترا واید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و حسگر سنجش عمق میدان می‌شود و در جلوی گوشی نیز حسگر 32 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی قرار گرفته است تا سطح عکاسی شما را ارتقا دهد.

سری گلکسی A سامسونگ

بلندگوهای استریو در گلکسی A52s تجربه صوتی استریو بدون هدفون و واسطه دیگر را برای شما فراهم می‌کند. با این اسپیکرهای استریو و فناوری دالبی اتموس، شما تجربه شنیداری فوق‌العاده‌ای را در زمان تماشای فیلم یا اجرای بازی مورد علاقه خود خواهید داشت و در صحنه غوطه‌ور می‌شوید. با گلکسی ای 52 اس به عصر جدیدی از نوآوری و هوشمندی وارد می‌شوید و ویژگی‌های فعال با هوش مصنوعی در این گوشی، چشم‌انداز جدیدی از گوشی های هوشمند را پیش روی شما می‌گذارند.

سامسونگ گلکسی A22

سامسونگ گلکسی A22 یک گوشی میان رده قابل اعتماد با کیفیت ساخت بالا و طراحی جذاب است که باعث شده از بسیاری از هم‌رده‌ها و هم‌قیمت‌های خود چند قدم جلوتر باشد. این گوشی از طراحی ظاهری مدرن و زیبایی بهره می‌برد و منحنی‌های مناسب آن، کار با نمایشگر گوشی را برای شما راحت‌تر و دلچسب‌تر می‌کند.

سری گلکسی A سامسونگ

در جلوی گوشی یک نمایشگر 6.4 اینچی امولد قرار گرفته که محتواهای تصویری را با وضوح و کیفیت بالا و خیره‌کننده به شما نشان می‌دهد تا تجربه لذت‌بخش و بدون وقفه‌ای از مشاهده محتوای مورد علاقه خود داشته باشید. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی در این گوشی تعبیه شده تا نگران تمام شدن زودهنگام شارژ گوشی هوشمند نباشید و نهایت استفاده را برای مدت طولانی از گوشی خود ببرید.

گلکسی ای 22 سامسونگ از حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت و رم 4 یا 6 گیگابایت بهره می‌برد و شما می‌تواند طبق نیاز خود و کاربردهای روزمره‌ای که دارید، مدل مورد نظر خود را خریداری کنید. این گوشی دارای یک دوربین همه کاره است که جهان اطراف شما را همانطور که می‌بینید به تصویر می‌کشد. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی، حسگر سنجش عمق میدان 2 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، تجربه‌ای جذاب و البته حرفه‌ای از عکاسی و فیلمبرداری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

سامسونگ گلکسی A03s

سامسونگ گلکسی A03s یکی از جدیدترین گوشی های سری گلکسی A سامسونگ محسوب می‌شود. این گوشی با وجود قیمت اقتصادی، قابلیت‌های کاربردی و نوآورانه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. گلکسی ای 03 اس از طراحی بدنه مات برخوردار است که باعث می‌شود اثر انگشت و لکه‌ها به آن جذب نشوند و مشکلی از بابت کثیف شدن مداوم گوشی خود نداشته باشید. با وجود مات بودن بدنه، طراحی گوشی به گونه‌ای است که نور را از سطح خود بازتاب می‌دهد و ظاهری زیبا و چشم‌نواز را ارائه می‌کند.

سری گلکسی A سامسونگ

باتری بزرگ 5 هزار میلی‌آمپرساعتی به همراه نمایشگر 6.5 اینچی Infinity-V با نسبت تصویر 20:9 از دیگر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شوند. این نمایشگر بزرگ و جذاب، امکان لذت بردن از حداکثر ظرفیت گوشی و همچنین تماشای تمامی جزئیات تصویر بازی یا فیلم‌ها را برای شما فراهم می‌کند.

گلکسی A03s سامسونگ به دوربین سه گانه پشتی مجهز شده که از لنز 13 مگاپیکسلی واید و دو لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق میدان تشکیل می‌شود و یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی با ویژگی فوکوس نیز در جلوی گوشی قرار گرفته است تا مجموع این دوربین‌ها، دریچه‌ای تازه از عکاسی با گوشی را برای شما باز کنند.

سامسونگ گلکسی A12

سامسونگ گلکسی A12 گوشی میان رده دیگری از سری گلکسی A است که با نمایشگر 6.5 اینچی اچ دی Infinity-V و نسبت تصویر 20:9، تجربه کاربری پیشرفته و همه جانبه‌ای را برای شما فراهم می‌کند. این گوشی نیز مثل بقیه گوشی های سری گلکسی A سامسونگ، باتری پرظرفیتی دارد و باتری 5 هزار میلی‌آمپرساعتی باعث می‌شود بتوانید برای ساعت‌ها از گوشی خود استفاده کنید و نگران خالی شدن شارژ باتری و شارژ کردن‌های پیاپی آن نباشید.

سری گلکسی A سامسونگ

گلکسی ای 12 سامسونگ از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد و پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای نیز با بهینه‌سازی برای انجام بازی کمک می‌کند بازی‌های مورد علاقه شما بدون لگ و وقفه اجرا شوند. این گوشی نیز به دوربین چهارگانه قدرتمند مجهز شده که از لنزهای 48 مگاپیکسلی واید با وضوح بالا برای ثبت عکس‌هایی شفاف و روشن، لنز 5 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 123 درجه، لنز ماکرو برای ثبت عکس‌ها از نمای نزدیک و حسگر سنجش عمق میدان برای ثبت عکس‌های با فوکوس زنده تشکیل می‌شوند.

این چهار دوربین، تصاویری شفاف با رنگ‌های غنی را برای شما ثبت می‌کنند و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو نیز با برخورداری از ویژگی‌هایی مانند لایو فوکوس و اسمارت بیوتی، بی نقص‌ترین و زیباترین عکس‌های سلفی را خلق می‌کند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ﺳﺎﻣﺴﻮﻧﮓ ﮔﻠﮑﺴﯽ A22 رو دارمش واقعا عاااااااالیه 💓💓💞