فیدلیتی فیس لیفت

فیدلیتی فیس لیفت یا همان جتور X70 مدل 2022 با ظاهری جذاب‌تر معرفی شد

فیدلیتی فیس لیفت یا همان جتور X70 مدل 2022 معرفی شد. این شاسی بلند چینی اکنون از ظاهری جذاب‌تر بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

جتور به عنوان برند لوکس چری از مدل 2022 جتور X70 پرده برداشت. این شاسی بلند چینی که با نام بهمن فیدلیتی پرایم به بازار ایران نیز عرضه شد اکنون در مدل 2022 خود یک فیس لیفت را تجربه کرد. طراحان این خودروساز چینی سعی کردند تا محصول جدید آنها از لحاظ ظاهری نسبت به قبل جذاب‌تر شود که البته تا حدود زیادی نیز موفق بوده‌اند.

مشخصات فیدلیتی فیس لیفت

فیدلیتی فیس لیفت

جتور X70 مدل 2022 اکنون از جلوپنجره‌ای مشابه با مدل‌های گرا‌ن‌تر این خانواده یعنی جتور X90 بهره می‌برد. همچنین سپرهای فیدلیتی فیس لیفت نیز به جتور X70 کوپه شباهت زیادی دارد. چنین تغییراتی باعث شده تا ظاهر این شاسی بلند چینی اسپرت‌تر از قبل به نظر برسد. در نمای کناری این خودرو شاهد تغییرات زیادی نیستیم، اما طراحان رینگ‌های 18 اینچی آن را مجددا طراحی کردند و به همین دلیل از نمای جدیدی بهره می‌برند.

فیدلیتی فیس لیفت

در نمای عقب فیدلیتی فیس لیفت شاهد یک سپر جدید هستیم که البته طراحان در دو طرف آن خروجی هوای فیک نیز نصب کرده‌اند. سر اگزوزهایی با حالت دایره‌ای به عنوان سایر تغییرات بخش عقب محسوب می‌شوند. هرچند در نمای عقب این خودرو 4 اگزوز به چشم می‌خورد، اما دوتای آنها فیک بوده و صرفا جنبه تزئینی دارند.

فیدلیتی فیس لیفت

چری برای کابین جتور X70 مدل 2022 چند تغییر ساده را در نظر گرفته است و اجزای اصلی کابین مانند نمایشگر 12.3 اینچی بالای داشبورد، صفحه کیلومتر تمام دیجیتال و غربیلک فرمان با طراحی دی‌کات تغییراتی را تجربه نکردند.

فیدلیتی فیس لیفت

از تغییرات جزئی در نظر گرفته شده در کابین این خودرو می‌توان به طرح جدید روی روکش چرم صندلی‌ها و طراحی مجدد کنسول مرکزی اشاره کرد که در کنسول مرکزی این خودرو هم اهرم دنده و هم دکمه‌های اطراف اهرم دنده از طرح جدیدی بهره می‌برد. علاوه بر این، طراحی رودری‌های این خودرو نیز تغییر پیدا کرده است.

فیدلیتی فیس لیفت

فیدلیتی فیس لیفت از لحاظ فنی هیچ تغییری را تجربه نکرده است. از این رو جتور X70 مدل 2022 از همان پیشرانه 1.5 لیتری توربو با قدرت 156 اسب بخار و گیربکس 6 دنده یا 6 دنده دو کلاچه به بازار عرضه خواهد شد. البته همانند قبل می‌توان برای این خودرو پیشرانه 1.6 لیتری توربو با قدرت 197 اسب بخار را نیز سفارش داد که فقط با گیربکس 7 دنده دو کلاچه اتوماتیک به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جمع کنید وقتی نشه ثبت نام کنی به چه دردی می خوره آزادم که پولش را نداریم