کادیلاک اسکالید V

کادیلاک اسکالید V معرفی شد؛ یک خودرو شاسی بلند، به معنای واقعی کلمه!

کادیلاک اسکالید V معرفی شد. کادیلاک این شاسی بلند را برای رقابت با شاسی بلندهای سری بی ام و M و مرسدس AMG طراحی کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند جدید کادیلاک آشنا خواهیم شد.

کادیلاک قصد دارد با اسکالید V به بخش شاسی بلندهای پرفورمنس وارد شود. البته این خودروساز آمریکایی مشخصات کادیلاک اسکالید V را چند ماه دیگر منتشر خواهد کرد و هم‌اکنون به جز چند تصویر اطلاعات دیگری از آن در دست نیست. در ادامه با ویژگی‌های طراحی این شاسی بلند اسپرت کادیلاک آشنا خواهیم شد.

مشخصات کادیلاک اسکالید V

کادیلاک اسکالید V

کادیلاک اسکالید V در نمای جلو به ویژه جلوپنجره و تزئینات بیرونی مشکی رنگ مشابه با تیپ‌های اسپرت نسخه معمولی مجهز شده است. همچنین سپر جلوی اسپرت با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر توانستند نمای جذابی را در این شاسی بلند به وجود آورند. در زیر چراغ‌های جلو نیز ورودی‌های هوای مثلثی به چشم می‌خورد که به طراحی کادیلاک CT4-V و CT5-V بلک وینگ شباهت دارند.

کادیلاک اسکالید V

از سایر جزئیات طراحی این خودرو می‌توان به یک دیفیوزر، سپر عقب جدید با چهار سراگزوز و نشان‌های V روی درها اشاره کرد. این شاسی بلند اسپرت از رینگ‌های سبک وزن خاکستری نیز بهره می‌برد که البته در پشت آنها ترمزهای قدرتمند با کالیپرهای قرمز به چشم می‌خورد.

کادیلاک اسکالید V

کادیلاک از مشخصات کابین این خودرو به جز یک تصویر از غربیلک فرمان چرمی اطلاعاتی زیادی منتشر نکرده است. البته انتظار می‌رود این خودرو از نمایشگر منحنی بزرگ OLED شامل یک نمایشگر 16.9 اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، یک صفحه اطلاعات 7.2 اینچی و یک صفحه آمپر دیجیتالی 14.2 اینچی مجهز شود. همچنین احتمالا کابین این خودرو به ویژگی‌های اسپرت نیز مجهز خواهد شد.

کادیلاک اسکالید V

با وجود این که اطلاعاتی از مشخصات فنی کادیلاک اسکالید V در دست نیست، اما می‌توان انتظار داشت این خودرو به همان موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ CT5-V بلک وینگ مجهز شود. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 668 اسب بخار و گشتاور 895 نیوتن‌متر را به تولید برساند. در واقع این پیشرانه می‌تواند از پیشرانه 6.2 لیتری V8 تنفس طبیعی اسکالید معمولی حدود 248 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن‌متر گشتاور بیشتری را تولید کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*