Space Key لامبورگینی

جدیدترین محصول لامبورگینی، فراتر از تصور شما خواهد بود؛ سفر به ماه با گاو وحشی ایتالیایی

لامبورگینی به‌صورت کاملاْ غیرمنتظره از ورود به حوزه NFT خبر داده است. محصول جدید این شرکت یک قطعه ان اف تی فوق‌العاده منحصر به فرد است.

لامبورگینی به‌تازگی با محصول جدید خود با نام Space Key رسماً وارد کسب و کار NFT شده است. این خودروساز ایتالیایی اولین بار ماه گذشته در حساب‌های خود در شبکه‌های مجازی به کمپین «به سوی ماه» (To The Moon) اشاره کرد و این روند را ادامه داد تا اکنون که رسماً از آن پرده برداشته است.

Space Key لامبورگینی

ان اف تی Space Key لامبورگینی که یک هنرمند ناشناس آن را توسعه داده، به تنها 5 عدد محدود می‌شود و شامل کامپوزیت فیبر کربن پیشرفته‌ای است که این شرکت در سال 2019 برای یک پروژه تحقیقاتی مشترک، به «ایستگاه فضایی بین‌المللی» (International Space Station یا به اختصار ISS) فرستاده بود.

این قطعه فیبر کربنی دوباره به زمین برگشت و لامبورگینی تصمیم گرفته است تا آن را در قالب 5 قطعه NFT ارائه بدهد. هر کدام از این ان اف تی‌ها کد QR مخصوص خود را دارند که خریدار با اسکن آن به یک «اثر هنری اختصاصی و کاملاً دیجیتال» از آرتیست ناشناس مذکور دسترسی پیدا می‌کند.

Space Key لامبورگینی

وجه تمایز این NFT با بقیه این است که خریداران آن یک شی فیزیکی را دریافت خواهند کرد که خود دارای ارزش بالایی است؛ در اختیار داشتن شیء خاصی که زمانی بوده می‌تواند بسیار جذاب باشد! معمولاً ان اف تی‌ها واحدهای داده غیر قابل معاوضه بر پایه بلاکچین هستند که محتویاتی دیجیتال نظیر آثار هنری، تصاویر، ویدئوها و فایل‌های صوتی را در خود دارند.

Space Key لامبورگینی

«استفان وینکلمن» (Stephan Winkelmann)، مدیرعامل لامبورگینی درباره محصول جدید این شرکت چنین گفته است:

نوآوری در وجود لامبورگینی عمیقاً ریشه دوانده است. ما به‌عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه مواد کامپوزیت فیبر کربن در عرصه خودرو، دو سال و نیم قبل با این پروژه تحقیقاتی مشترک در فضا مرزها را جابه‌جا کردیم. حالا ورود به متاورس باری دیگر نشان از این دارد که لامبورگینی همیشه به سمت افق‌های جدید حرکت می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*