با کریس آوانز مجری جدید برنامه تخته گاز آشنا شوید

چند روز پیش در خبر ها داشتیم که به دنبال اخراج جرمی کلارسون از برنامه تخته گاز دو مجری دیگر این برنامه یعنی ریچارد هاموند(Richard Hammond) و جیمز مِی(James May) نیز برای حمایت از جرمی، از این برنامه جدا شده و قرار است برنامه‌ی جدید خود را برای سرویس استریم ویدیوی آمازون بسازند.حالا شبکه BBC مجری جدید این برنامه ، کریس آوانز را معرفی کرد.

جرمی کلارکسون، ریچارد هموند، جیمز می سه مجری معروف تخته گاز

جرمی کلارکسون، ریچارد هموند، جیمز می سه مجری معروف برنامه تخته گاز

در بین طرفداران جعبه جاودویی کمتر کسی است که با برنامه جذاب و پر بیننده تلویزیونی تخته گاز -Top Gear- آشنایی نداشته باشد.برنامهٔ ای تلویزیونی که شبکه بی‌بی‌سی در زمینه وسیله‌های نقلیه و به طور خاص – خودرو – از سال ۱۹۷۷ تاکنون در خال ساخت و برنده جایزه امی و بفتا نیز شده‌ است.

در خصوص برنامه تخته گاز بیشتر متخصصین رسانه و خودرو معتقدند جدای از پرداخت متفاوت و سناریوهای ماجراجویانه در این برنامه که سهم عمده ای در مطرح شدن تخت گاز داشته است، اما خیلی ها باور دارند که نیمی از موقعیت برنامه، صرفا به مجری های خاص آن مربوط می شود. آن قدری که به تصور اغلب مخاطبان، با رفتن سه مجری مطرح تخت گاز،-جرمی کلارکسون، ریچارد هموند، جیمز می– محال است که دیگر این برنامه رنگ روزهای خوش گذشته اش را ببیند.

جالب است بدانید که این موضوع وقتی مشخص تر شد که بعد از اخراج کلارکسون، تومارهایی با چند صد هزار امضا منتشر شدند. همه هم با یک مضمون: «آن ها نباشد، ما هم نیستیم.»ولی انگار BBC گوشش بدهکار این اعتراض ها نبود و با اخراج جرمی کار خودش را کرد و مجری جدید این برنامه را معرفی کرد.

به قول جرمی کلارسون … خانم ها ، آقایان معرفی می کنم «کریس آوانز» بازیگر هالیوود مجری جدید برنامه تخته گاز شد !

Chris-Evans-1

البته شرایط انتخاب مجری برای برنامه پر بیننده و جذاب تخته گاز توسط مدیران BBC آن هم برای جایگزینی جرمی کلارسون محبوب کار ساده ای نبوده است.چرا که وقتی مسوولان بی بی سی می خواستند مجری تازه این برنامه را معرفی کنند، در یک بلاتکلیفی عجیب مانده بودند؛ «چطور او را معرفی کنیم تا با آن یکی اشتباه گرفته نشود؟» آن ها کسی را به عنوان جایگزین جرمی کلارکسون معرفی کرده بودند که هم نامش هم در هالیوود وجود داشت: «کریس آوانز». با انتشار اسم او، خیلی ها تصور می کردند که بازیگر نقش «کاپیتان آمریکا»، جای کلارکسون عزیزشان را گرفته. اما واقعیتش، او فقط هم نام مجری تازه است.

کریس آوانزی که بی بی سی برای اجرای تخت گاز رو کرده، یکی از شخصیت های شبکه های رادیویی و تلویزیونی است که قرار است تولید فصل ۲۳ این مجموعه را شروع کند، آن هم با قراردادی سه ساله که هنوز کسی از رقمش خبری ندارد، البته انتخاب او برای جایگزینی کلارکسون، کار ساده ای نبود. بی بی سی با احتیاط نام او را اعلام ولی باز خیلی ها در مورد این انتخاب سروصدای زیادی راه انداختند.

البته فراموش نشود که آوانز – مجری جدید تخته گاز – عشق ماشین و سرعت است و این را دو پانچ روی گواهی نامه اش هم می گوید.

با این حال باید دید که شبکه تلویزیونی BBC با اخراج جرمی و آوردن کریس آوانز برای ساخت فصل جدید تخته گاز موفق خواهد شد یا خیر ، بنابراین باید منتظر ماند تا اجرا و برنامه مجری جدید تخته گاز ساخته و برای علاقه مندانش پخش شود ، آن وقت است که باید در مورد تصمیم BBC مبنی بر تغییرات در برنامه تخته گاز اظهار نظر کرد و بینندگانش نیز در مورد جای خالی جرمی کلارسون حتما احساسات مثبت و منفیشان را بروز خواهند داد .

منبع: گجت نیوز

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سه عضو جدا ناشدنی حالا اونوقت.یه بچه پولدار میخواد جاشون رو بگیره مسخرس

  2. دوستان امازون مبلغ بسیار بیشتر از بی بی سی در اختیار جرمی کلارکسون و دو همراه او یعنی هموند و همون اقای یواش قرلر داده و به زودی برنامه جدید اونها در امازون ساخته میشه !

  3. مسخره هست اطلاعات کلارکسون کجا و اطلاعات این کجا کلارکسون عمرشو پای ماشین گذاشته بود وهمینطور نحوه اجرا البته با کمک دو مجری دیگه این کار بی بی سی واقعا مسخره هست

  4. هیچ کدوم مثل جرمی نمیشه