مرسدس بنز G کلاس نسخه XLP Superblack 800

برابوس با خودرو XLP Superblack 800 تعریفی جدید از مرسدس بنز G کلاس ارائه کرد

برابوس شاسی بلند لوکس مرسدس بنز G کلاس را به یک پیکاپ جذاب و فوق‌العاده قدرتمند تبدیل کرده است. در ادامه تصاویر و مشخصات آن را مشاهده کنید.

شرکت تیونینگ «برابوس» (Brabus) اخیراً از نسخه ویژه پیکاپ مرسدس بنز G کلاس با نام 800 Adventure XLP Superblack رونمایی کرده است که همان‌طور که از نامش بر می‌آید، رنگ مشکی المان برجسته طراحی آن است.

مرسدس بنز G کلاس نسخه XLP Superblack 800

این نسخه ویژه مرسدس بنز جی کلاس از کیت بدنه Widedstar برابوس با مواد فیبر کربن برخوردار شده است. در جلوپنجره، سپرها، کاپوت، گلگیرها، رکاب‌ها و لوله‌های اگزوز که پهلوی خودرو قرار گرفته، فیبر کربن به کار رفته است.

برابوس با مهارت و ظرافت هرچه‌ تمام‌تر مرسدس بنز G کلاس را به یک پیکاپ دو کابینه تبدیل کرده و طول این خودرو را تا 5.31 متر افزایش داده است. این تیونر همچنین با ارائه وینچ و چراغ‌های LED اضافی، بر قابلیت‌های آفرود این خودرو افزوده است. ضمناً لاستیک زاپاس را که پیش‌تر در صندوق عقب نسخه شاسی بلند قرار داشت، حال در اتاق بار این نسخه پیکاپ می‌توان مشاهده کرد. چرخ‌های آلیاژی فورج‌شده 22 اینچی Brabus Monoblock H با تایرهای Pirelli Scorpion ATR نیز خیال راننده را از بابت مسیرهای آفرود راحت می‌کنند.

مرسدس بنز G کلاس نسخه XLP Superblack 800

علاوه بر این‌ها، Superblack 800 از محورهای پورتال (دروازه‌ای) در جلو و عقب بهره می‌برد و کیت سیستم تعلیق آن با نام Brabus Ride Control عمدتاً از آلومینیوم ساخته شده و کاملاً قابل تنظیم است. فاصله کف بدنه خودرو تا سطح زمین هم به 49 سانتی‌متر می‌رسد.

با این حال، این پایان کار نیست. برابوس پیشرانه مرسدس بنز G کلاس را هم تقویت کرده است. این پیشرانه 4 لیتری V8 آ ام گ اکنون قابلیت تولید قدرت 800 اسب بخار و گشتاور 1000 نیوتون‌متر را دارد و با استفاده از یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته، قدرت را به هر دو محور منتقل می‌کند. مرسدس بنز جی کلاس تیونینگ برابوس با وزن تقریباً سه تنی خود (به‌طور دقیق 2963 کیلوگرمی)، طی 4.8 ثانیه از حالت سکون تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد. حداکثر سرعت آن نیز 210 کیلومتر بر ساعت است.

مرسدس بنز G کلاس نسخه XLP Superblack 800

در فضای داخلی نسخه ویژه مرسدس بنز G کلاس، چرم مشکی طرح Heritage را روی صندلی‌ها و درب‌ها و لوگوهای 77 را روی صندلی‌ها مشاهده می‌کنیم که اشاره به تاسیس این شرکت در سال 1977 دارند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، برابوس خودروی 800 Adventure XLP Superblack را با قیمت هنگفتی به عرضه می‌رساند. این پیکاپ تمام‌مشکی جذاب با قیمت 824,043 دلار برای فروش قرار گرفته و تحویل آن از 6 ماه تا 12 ماه به طول می‌انجامد. البته این خودرو صفر کیلومتر نیست و کارکرد آن 1000 کیلومتر بوده است.

در ادامه تصاویر بیشتری را از مرسدس بنز G کلاس نسخه XLP Superblack 800 مشاهده می‌کنید:

نمای بیرونی:

نمای داخلی:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*