شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت / رم 6

شیائومی یکی از شرکت‌های بزرگ فروش گوشی موبایل در دنیا است و در طول این سال‌ها مدل‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند را برای مخاطبان با سلیقه‌های مختلف عرضه کرده است. یکی از مدل‌های محبوب شیائومی، سری Redmi Note است که نسخه‌های جدید آن در بازارهای جهانی عرضه شده است.

Redmi Note 10 Pro یکی از گوشی‌های میان‌رده شیائومی است که با وجود قیمت پایین، مشخصات قابل توجهی دارد و می‌توان آن را در دسته‌بندی گوشی‌های ارزان قیمت با ارزش خرید بالا قرار داد. در این مطلب می‌خواهیم گوشی Redmi Note 10 Pro را با هم نقد و بررسی کنیم.

Redmi Note 10 Pro

طراحی گوشی Redmi Note 10 pro؛ شکیل و خوش‌دست

طراحی ظاهری گوشی ردمی نوت 10 پرو با توجه به قیمت آن، قابل قبول است. قاب جلو و پشت این گوشی از جنس شیشه بوده و خبری از طراحی‌های پلاستیکی و سنگین نیست.

ردمی نوت 10 پرو وزنی حدود 193 گرم دارد. ضخامت و ابعاد آن به گونه‌ای است که در دست گرفتن آن حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند. البته همین ضخامت باعث شده که بیرون‌زدگی لنز دوبین‌ها بیشتر احساس شود که با استفاده از قاب موبایل، آن ناهمواری حل می‌شود.

ردمی نوت 10 پرو در سه رنگ آبی، خاکستری و برنزی در بازار موجود است. شیائومی در کنار زیبایی از نظر ایمن بودن برای این گوشی خوب عمل کرده است و ردمی نوت 10 پرو در برابر نفوذ گرد و خاک و پاشیده شدن آب مقاوم است و گواهی IP53 دارد.

Redmi Note 10 Pro

نمایشگر ردمی نوت 10 پرو؛ نمایشگر همه چیز تمام

عنوان نمایشگر همه چیز تمام برای این گوشی اغراق نیست! خودتان قضاوت کنید؛ مگر می‌شود نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی در یک گوشی میان‌رده را انکار کرد؟!

متوسط روشنایی این صفحه نمایش 450 نیت و حداکثر روشنایی 1200 نیت است. مشکل اکثر کاربران هنگام کار با گوشی، تاریک بودن صفحه نمایش در فضای باز و زیر نور آفتاب است که در ردمی نوت 10 پرو این مشکل با وجود روشنایی کافی صفحه نمایش حل شده است و محتوای صفحه نمایش را بدون مشکل می‌توانید زیر نور آفتاب تماشا کنید.

رنگ‌ها در این نمایشگر نزدیک به واقعیت هستند و عملکرد آن‌ها رضایت‌بخش است. از نظر اندازه نمایشگر نیز باید بگوییم که حدود 86 درصد قاب جلوی گوشی Redmi Note 10 Pro به نمایشگر آن اختصاص دارد.

Redmi Note 10 Pro

سخت‌افزار گوشی Redmi Note 10 Pro، پردازنده‌ای با ظرفیت بالا

شیائومی در ردمی نوت 10 پرو از پردازنده اسنپدراگون 732G استفاده کرده است. این پردازنده هشت هسته‌ای بوده و برای اجرای بازی‌های سنگین ظرفیت بالایی دارد. عملکرد ردمی نوت 10 پرو با وجود پردازنده قوی و رم‌های 6 و 8 گیگابایتی بسیار روان است و از پس اجرای بازی و کارهای سنگین بر می‌آید.

اگر به گیم علاقه‌مند باشید با وجود این پردازنده و نمایشگر امولد 120 هرتزی، قطعا از بازی با گوشی شیائومی Redmi Note 10 Pro لذت خواهید برد.

Redmi Note 10 Pro

شاید برایتان سوال پیش بیاید که آیا ردمی نوت 10 پرو داغ می‌کند؟ردمی نوت 10 پرو داغ نمی‌کند، اما اگر ساعت‌های زیادی با آن بازی کنید، کمی گرما در آن احساس خواهید کرد که طبیعی است.

نرم‌افزار گوشی ردمی نوت 10 پرو؛ قابلیت شخصی‌سازی منوها

در اکثر گوشی‌های شیائومی از رابط کاربری MIUI 12 استفاده شده است. این رابط کاربری قابلیت‌های متنوعی از جمله شخصی‌سازی‌ منوها را دارد و با هر آپدیت امکانات آن به‌روزتر می‌شود. ردمی نوت 10 پرو همچنین در بخش نرم‌افزاری از اندروید 11 پشتیبانی می‌کند.

دوربین‌های چهارگانه Redmi Note 10 Pro

در این قسمت می‌خواهیم به بررسی دوربین‌های ردمی نوت 10 پرو بپردازیم. در این گوشی چهار ماژول دروبین داریم:

  • لنز واید: 108 مگاپیکسل
  • لنز اولترا واید: 8 مگاپیکسل
  • لنز ماکرو: 5 مگاپیکسل
  • لنز سنسور تشخیص عمق: 2 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسل

به طور کلی دوربین‌های ردمی نوت 10 پرو به نسبت قیمت به‌صرفه‌ خروجی شگفت‌انگیزی دارند و به نوعی کیفیت عکس‌هایی که با این گوشی ثبت می‌کنید چشمگیر است. در سال‌های اخیر لنز ماکرو در اکثر گوشی‌های هوشمند وجود دارد ولی متاسفانه کیفیت ندارد و فقط فضای گوشی را اشغال کرده است، اما در این گوشی کاملا برعکس است و لنز ماکروی آن نمایشی نیست!

با لنز ماکرو Redmi Note 10 Pro می‌توانید عکس‍‌های فوق‌العاده‌ای ثبت کنید. وضوح، نمایش رنگ‌ها و جزئیات عکس‌هایی که با لنز ماکرو این گوشی ثبت می‌کنید کاملا واقعی است.

Redmi Note 10 Pro

بررسی عملکرد باتری و اسپیکر ردمی نوت 10 پرو

شیائومی در ارائه باتری برای ردمی نوت 10 پرو دست و دلبازی به خرج داده است و یک باتری غول‌پیکر 5020 میلی‌آمپر در این گوشی قرار دارد! باتری ردمی نوت 10 پرو برای استفاده‌های معمولی و متوسط حدود یک روز دوام می‌آورد.

برای شارژ کردن گوشی یک آداپتور 33 واتی و یک کابل سیمیدرون جعبه گوشی قرار دارد که برای شارژ شدن صفر تا 100 حدود یک ساعت و ربع زمان نیاز دارد.

در بخش اسپیکر ردمی نوت 10 پرو از دو اسپیکر استریو در بالا و پایین گوشی برخوردار است و هنگام پخش موزیک، صدا از هر دو اسپیکر پخش می‌شود. بلندی صدای اسپیکر و وضوح صدای آن کاملا رضایت‌بخش است.

ردمی نوت 10 پرو ارزش خرید دارد یا نه؟

گوشی Redmi Note 10 Pro یک گوشی شبه پرچمدار یا معروف به قاتل پرچمدار است و تنها با تغییر کردن کمی از امکاناتش یک گوشی پرچمدار خواهد بود. وجود امکاناتی نظیر: صفحه نمایش AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز، دوربین با کیفیت 108 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 732G، یک باتری قدرتمند 5020 میلی‌آمپری، اسپیکر استریو و طراحی زیبا متناسب با ارگونومی دست ارزش خرید ردمی نوت 10 پرو را بالا می‌برد.

البته این گوشی امکاناتی مانند: شارژر بی‌سیم و فناوری شارژ 5G ندارد. بنابراین اگر این موارد برای شما اولویت نیست، خرید این گوشی را به شما توصیه می‌کنیم. همچنین خرید این گوشی برای کسانی که بودجه کمی دارند و به دنبال یک گوشی با کیفیت در طولانی مدت هستند، نیز مناسب است.

خرید گوشی موبایل Redmi Note 10 Pro

اگر قصد خرید گوشی Redmi Note 10 Pro را دارید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نورنگار این گوشی را خریداری کنید. سایت نورنگار از سال 1380 تاکنون در زمینه فروش کالاهای دیجیتال فعالیت می‌کند و شما می‌توانید بر حسب نیاز خود انواع گوشی‌های موبایل و کالاهای دیجیتال دیگر را در این سایت جستجو و با مقایسه قیمت‌ها خریدتان را انجام دهید.

اگر سوالی در خصوص محصولات دارید، تیم پشتیبانی قوی نورنگار پاسخگوی سوالات شما به صورت تلفنی و از طریق سایت هستند.

ضمن این که در نظر داشته باشید، فروشگاه نورنگار تمامی کالاها را با گارانتی و ضمانت اصالت کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن هر کجای ایران که باشید به دست شما می‌رساند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*