سوتي دردسرساز مدير عامل اپل در تويتر !

Tim-Cook

به نظر می‌رسد در نظر اپل، مایکروسافت بالاخره در یک مورد به کار می‌آید: استفاده در کامپیوترهای خط تولید مک! و البته حامل این پیام نیز در نوع خود جالب است؛ جناب تیم کوک بزرگ، رییس اپل!

تیم کوک، چند روز پیش تصویری از بازدید کارخانه ساخت محصولات مک در آستین آمریکا بر روی توییتر خود قرار داد. این کارخانه جزو طرح‌هایی است که اپل به منظور ایجاد شغل در آمریکا به راه انداخته است.اما چیزی که کوک از آن بی اطلاع بود، کامپیوتر روشن خط تولید این کارخانه بود که در عین ناباوری با «ویندوز» مایکروسافت کار می‌کرد.

حالا عدم دقت کوک باعث یک سر و صدای توییتری جذاب شده است، هرچند عده بسیار کمی در ابتدا متوجه این اتفاق شده بودند ولی به مرور کُری طرفداران ویندوز برای اپلی ها شروع به نواختن کرد!در تصویر البته مشخص نیست که ویندوز ایکس‌پی بر روی این کامپیوترها نصب شده یا ویندوز سون (به نظر ایکس پی است) در حالی که بسیاری از شرکت‌ها در حال ترک ایکس پی هستند. چیزی که به خوبی مشخص است، سوتی عجیب تیم کوک آن هم بعد از گوشه و کنایه‌های جالب توجه این شرکت به ویندوز 8 مایکروسافت در مراسم WWDC می‌باشد. بعید نیست بعدها مسئولی از اپل به این کشف توییتری نیز واکنش نشان دهد…

منبع : neowin

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*