آغاز عرضه گوشی وان‌ پلاس ۲ خارج از کشور چین

سرانجام پس از ماهها شایعه و گمانی زنی در مورد پرچم دار جدید وانپلاس ، این کمپانی چینی در تارین ششم مرداد ماه گوشی هوسمند وان پلاس ۲ ( OnePlus 2 ) را رسما معرفی کرد.حالا وان‌پلاس از دیروز عرضه‌ی این اسمارت فون را در بازارهای جهانی آغاز کرده است.

شرکت وان‌پلاس پس از رونمایی رسمی از این محصول، عرضه‌ی آن را در چین آغاز کرد؛ علاقه‌مندان برای خرید وان‌پلاس ۲ در چین، نیازی به دعوت‌نامه نداشتند و تنها لازم بود به سایت وان‌پلاس مراجعه کنند. این در حالی است که کاربران کشورهای دیگر برای خرید وان‌پلاس ۲ باید از قبل ثبت‌نام کرده و منتظر می‌ماندند. لازم به‌ذکر است که علاقه‌مندان چینی در مدت زمان ۶۴ ثانیه نسخت عرضه‌ی وان‌پلاس ۲ حدود ۳۰ هزار گوشی هوشمند را خریداری کردند.

پیش از این اخباری پیرامون تاریخ عرضه‌ی وان‌پلاس ۲ در دیگر کشورها منتشر شده بود. خوشبختانه شرکت وان‌پلاس به وعده خود عمل کرده و از روز گذشته عرضه‌ی این محصول را در خارج از چین آغاز کرده است. شرکت سازنده، این گوشی را در دو مدل ۶۴ و ۱۶ گیگابایتی طراحی و تولید کرده است. البته در حال حاضر تنها مدل ۶۴ گیگابایتی این محصول با قیمت ۳۸۹ دلار عرضه شده و قرار است مدل بعدی آن به‌زودی در بازار عرضه شود.

در حال حاظر عرضه جهانی این محصول ابتدا از اروپا ، آمریکای شمالی و هند و تنها برای کسانی که دعوت نامه خرید این گوشی را در اختیار دارند انجام میگردد.

بدنه وان پلاس ۲ از منیزیم ساخته شده و دکمه‌های کناری آن فلزی هستند. این ویژگی‌ها برای نخستین‌بار توسط وان‌پلاس اجرا شده و هدف آن بهبود در نسل جدید محصولات این شرکت است.این گوشی همچنین از مشخصات فنی مناسبی بهره می برد که به خوبی آن را به رقیبی سرسخت برای سایر پرچم داران مطرح بازار مبدل نموده است.در ادامه مشخصات فنی این گوشی را مشاهده می کنید.

مشخصات فنی گوشی وان پلاس ۲ ( OnePlus 2 ) :

صفحه نمایش : ۵.۵ اینچی با وضوح FullHD

چیپست : تراشه ۸ هسته ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 430

حافظه رم : در دونسخه ۴ و ۳ گیگابایتی

حافظه داخلی : در دونسخه ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی

دوربین اصلی : ۱۳ مگاپیکسلی با فوکوس لیزری خودکار و دیافرگام f/2.0

دوربین جلو : ۵ ممگاپیکسلی

باتری : ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت

سیستم عامل : اندروید ۵.۱ لالی پاپ

سایر ویژگی ها : سنسور تشخیص اثر انگشت ، پورت جدید USB Type-C ، بدنه تمام فلزی ، دو سیم کارته

منبع : gsmarena

 

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این همه برند های سرشناس واسه چینی
    خداییش نمیارزه ۲ میلیون بابت برند چینی بدی
    با دو میلیون میشه برند معرکه امریکایی ب نام اپل خرید
    وان پلاس دو مثه همون وان مالی نیست
    فقط فقط سیستم عامل اصلاح شدش خوبه بقیه چیزاش……………