قیمت و مشخصات دقیق گلکسی اس ۶ اج پلاس لو رفت،پیش فروش از ۲۹ مرداد

تنها چند ساعت تا کنفرانس Unpacked سامسونگ و رونمایی از گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ باقی مانده و شایعات و اخبار مربوط به این محصولات به اوج خود رسیده است.دقایقی پیش تصویری از مشخصات و قیمت ثبت شده برای فروش گلکسی S6 اج پلاس لو رفت که نشان می دهد این گوشی ۱۰۱۲دلار قیمت خواهد داشت.

همچنین در خبر دیگری که توسط خبرگزاری Korea Times منتشر شده ، سامسونگ پیش فروش این گوشی را از تاریخ ۲۰ آگوست ( ۲۹ مرداد ) در کره جنوبی آغاز خواهد کرد.از قرار معلوم ، سامسونگ مدل ۳۲ گیگابایتی گوشی گلکسی S6 اج پلاس را با قیمت ۱۰۱۲ دلار به بازار عرضه خواهد کرد. البته پیش از این هم اخباری مبنی بر این‌که گوشی گلکسی S6 اج پلاس با قیمت ۱۰۶۵ دلار به‌فروش خواهد رسید، شنیده شده بود.

بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده سامسونگ در گلکسی S6 اج پلاس از یک صفحه‌نمایش ۵.۶۷ اینچیSuper AMOLED با کیفیت Quad HD بهره گرفته است. لازم به‌ذکر است که صفحه‌نمایش این محصول از نوع گوریلا گلس ۴ است. توان پردازشی گلکسی S6 اج پلاس از طریق یک پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 7420 و چیپ‌ست مدیاتک T760MP8 تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به ۴ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی اشاره کرد. همچنین شرکت سازنده از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی بهره گرفته است.

galaxy-s6-edge-plus-1

همانطور که انتظار می رفت ظاهرا قرار است گلکسی S6 اج پلاس و نوت ۵ در مدت کوتاهی پس از رونمایی در دسترس باشند، چندی پیش شنیدیم که پیش فروش گلکسی S6 اج پلاس ممکن است ۲۱ آگوست باشد. اما در حال حاضر، Korea Times گزارش داده که گلکسی اس ۶ اج پلاس یک روز زودتر برای پیش سفارش در دسترس خواهد بود (حداقل در کره جنوبی، وطن سامسونگ). بر اساس این گزارش، سه اپراتور کره ای بزرگ (شرکت SK Telecom ،KT و الجی یوپلاس) در حال برنامه ریزی برای پیش فروش این محصول در تاریخ ۲۰ آگوست ( ۲۹ مرداد ) در کره جنوبی هستند.

به نقل از یکی از مقامات سامسونگ فروش گوشی های هوشمند این شرکت در فصل سوم نسبت به فصل دوم افزایش خواهد یافت و استراتژی قیمت گذاری شرکت با توجه به شرایط بازار انعطاف پذیر خواهد بود.نگفته نماند که این شرکت مدتی است قیمت گلکسی S6 و S6 اج را کاهش داده است.

کمپانی سامسونگ امروز ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران فبلت گلکسی نوت ۵ خود را به همراه گلکسی اس ۶ اج پلاس و احتمالا یک ساعت هوشمند دایره‌ای شکل به نام Gear A ، در جریان کنفرانس Unpacked امسال خود رونمایی خواهد کرد.

منبع : phonearena | phonearena