رونمایی از سبد متنوع سوپر دیوایس هواوی در ایران

گزارش گجت نیوز از مراسم رونمایی سبد متنوع سوپر دیوایس هواوی در ایران؛ نوا 9، پی 50 پرو و مانیتور میت ویو در راه بازار

مراسم رونمایی از محصولات جدید هواوی در بازار ایران صبح چهارشنبه با معرفی سبد متنوع سوپر دیوایس هواوی و چند خبر هیجان‌انگیز برگزار شد.

صبح چهارشنبه ششم بهمن ماه، هتل استقلال میزبان جمعی از فعالان و خبرنگاران حوزه فناوری بود که برای پوشش خبری مراسم رونمایی از محصولات سوپر دیوایس هواوی گرد هم آمده بودند. هواوی قصد دارد با توسعه اکوسیستم گجت های هوشمند خود، از عنوان فروشنده‌ی محصولات در شاخه‌های جداگانه فاصله گرفته و یک سرویس یکپارچه‌ی سخت افزاری و نرم افزاری را در اختیار علاقه‌مندان خود قرار دهد.

تداوم حضور هواوی در میان 50 برند برتر جهان

رونمایی از سبد متنوع سوپر دیوایس هواوی در ایران

به گفته شهاب نادری، مدیر ارشد بازاریابی و تبلیغات هواوی در ایران، این استراتژی جدید قصد دارد سطح کارایی گجت های هوشمند هواوی برای کاربران را افزایش دهد و با برقراری ارتباطی یک‌پارچه در قالب سوپر دیوایس، بهره‌وری آنها در سناریوهای مختلف کاری، ورزشی و سرگرمی وارد مرحله جدیدی شود. سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی هارمونی او اس، نقش کلیدی در این مرحله خواهد داشت و گوشی های هوشمند این برند چینی در سال جاری قرار است میزبان این سیستم عامل باشند؛ طبق آمارها تا اواسط ماه نوامبر، بیش از 170 میلیون دیوایس مختلف از این سیستم عامل بهره می‌برند که تعداد آنها نیز به سرعت در حال افزایش است.

رشد 153 درصدی فروش محصولات هواوی در کشور چین و رشد 572 درصدی در بازارهای جهانی طی سه سال گذشته، رشد 111 درصدی ارسال محصولات در بازارهای بین المللی طی نیمه اول سال 2021، حفظ ارزش و باقی ماندن برند هواوی در میان 50 برند برتر جهان علی‌رغم کارشکنی‌های بین المللی و برنامه برای حضور فعال‌تر در زمینه تولید محصولات مربوط به خودروهای هوشمند و لوازم خانگی هوشمند، بخشی از آمار و ارقام جالب توجهی بودند که توسط بابک فیاض، قائم مقام بخش موبایل هواوی پیش روی حضار قرار گرفت.

گزارش ویدیویی مراسم رونمایی از محصولات جدید هواوی در ایران

نوا 9 و پی 50 پرو رقابت در بازار ایران را داغ‌تر می‌کنند

رونمایی از سبد متنوع سوپر دیوایس هواوی در ایران

محمدرضا رضایی، مدیر روابط عمومی هواوی در بخش دیگری از این مراسم به معرفی محصولات جدید هواوی در بازار ایران پرداخت. گوشی میان رده هواوی نوا 9 با برخورداری از مشخصاتی نظیر چیپست 6 نانومتری و 2.4 گیگاهرتزی اسنپدراگون 778، 8 گیگابایت حافظه رم، نمایشگر اولد 6.57 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و پشتیبانی از محتوای HDR10، رابط کاربری ای ام یو آی 12، 256 گیگابایت ظرفیت داخلی، دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی و باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم – پلیمری، یکی از جذاب‌ترین گوشی های خوش قیمت هواوی است که به زودی با گارانتی رسمی وارد بازار ایران خواهد شد.

رونمایی از سبد متنوع سوپر دیوایس هواوی در ایران

گوشی پی 50 پرو به عنوان پرچمدار فعلی دنیای عکاسی با موبایل و البته اسمارت فون تاشوی پی 50 پاکت با طراحی منحصر به فرد، دیگر محصولات جدید هواوی هستند که به زودی و به طور رسمی وارد بازار کشورمان خواهند شد. تبلت میت پد پرو با سخت افزاری مناسب، نمایشگر 12.6 اینچی و قابلیت اجرای سنگین ترین بازی های گرافیکی، اسمارت واچ هواوی واچ 3 و مدل Watch GT 3 با قابلیت فوق‌العاده شارژدهی هفت روزه برای مدل 42 میلی‌متری و چهارده روزه برای مدل 46 میلی‌متری به همراه بندهای فلزی در طرح‌های مختلف، لپ تاپ مدل Matebook 14 با بدنه تمام فلزی و صفحه نمایش لمسی باکیفیت 2k، مدل Lipstick هندزفری فری بادز با طراحی مخصوص برای خانم‌های علاقه‌مند به مد و زیبایی از دیگر محصولاتی بودند که در رویداد اخیر هواوی به نمایش درآمدند.

البته در Show Room این رویداد جذاب، مانیتورهای سری میت ویو نیز توجه ویژه ای از سوی خبرنگاران دریافت می‌کردند. پنل‌های عریض خمیده و البته مدل میت ویو جی تی که دارای یک ساندبار اختصاصی متصل به بدنه و پنل 34 اینچی خمیده و نرخ به‌روزرسانی 165 هرتز است، به زودی وارد بازار ایران خواهند شد تا تولیدکنندگان محتوا، گیمرهای حرفه‌ای و طراحان گرافیکی بتوانند از طراحی منحصر به فرد آنها لذت ببرند.

کاربران هواوی منتظر تخفیفات و جوایز ویژه باشند

رونمایی از سبد متنوع سوپر دیوایس هواوی در ایران

در بخش پایانی مراسم، چند خبر هیجان‌انگیز از کمپین‌های جدید هواوی اعلام شد که قطعا می‌تواند برای کاربران این کمپانی در ایران بسیار جذاب باشد. یکی از آنها کمپین خرید نوروزی هواوی است که از تاریخ 12 بهمن ماه آغاز می‌شود و علاوه بر تخفیفات ویژه و جایزه برای 101 نفر، یکی از برندگان خوش اقبال می‌تواند برنده ی یک سبد کامل پر از محصولات سوپر دیوایس هواوی به ارزش تقریبی چند ده میلیون تومان شود!

خبر هیجان‌انگیز بعدی ارتقای سطح خدمات پس از فروش و سرویس‌های نوروزی ویژه برای دارندگان گوشی های هوشمند این کمپانی بود که تخفیفات ویژه برای تعویض قطعات مختلف از جمله تعویض باتری اورجینال تا سقف 70 درصد تخفیف، سایر قطعات تا سقف 50 درصد تخفیف، خدمات نرم‌افزاری رایگان، دریافت محصول از درب خانه و تحویل مجدد آن به مشتری در کوتاه‌ترین زمان، وجوه تمایز اصلی آن با دیگر سرویس‌های مشابه محسوب می‌شود.

رونمایی از سبد متنوع سوپر دیوایس هواوی در ایران

در نهایت نیز با اعلام برنامه زمان‌بندی عرضه محصولات هواوی در سال 2022 و جمع‌بندی آیتم‌های مطرح شده توسط آقای اشکان داوری مدیر ارشد محصول هواوی، این مراسم پرهیجان که جزو اولین مراسم‌های حضوری پس از دوره طولانی اپیدمی کرونا محسوب می‌شد، به کار خود پایان داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*