بی ام و سری 8 مدل 2022

بی ام و سری 8 مدل 2022، جان تازه‌ای به سری M می‌بخشد

سه‌گانه‌ی کوپه، کابریولت و فست بک BMW سری 8 مدل 2022، با پکیج M به زیباترین شکل ممکن رسیدند. در ادامه قصد بررسی تغییرات و بهبودهای پکیج M در خودروهای سری 8 شرکت BMW را داریم. با گجت نیوز همراه باشید.

اخیرا شاهد رونمایی از جدیدترین فیس لیفت BMW سری 8 در کنار M8 بودیم. این رونمایی در حالی انجام شد که انتظار می‌رفت معرفی این دو محصول تا فروردین امسال به تعویق بیفتد. علیرغم اینکه این مراسم در جزیره‌ی املیا در آمریکا برگزار شد،

معرفی BMW سری 8 و پکیج M8 مدل 2022

بی ام و سری 8 مدل 2022

کمپانی آلمانی BMW اعلام کرده که اولین نمونه‌های این خودرو در بازار بریتانیا به فروش خواهد رسید. در حال حاضر پکیج M برای سری 8 در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را سفارش دهند. این پکیج شامل سیستم تعلیق اسپرت اختصاصی، دیفیوزر عقب، سپر جلوی اختصاصی، رینگ‌های 19 اینچی و سیستم ترمز با کالیپرهای ترمز تقویت شده‌ی 6 سیلندر می‌شود.

تغییرات ظاهری BMW سری 8 مدل 2022

بی ام و سری 8 مدل 2022

خوشبختانه BMW بدون توجه به روند باقی خودروسازان‌، همچنان به توسعه‌ی پیشرانه‌های قدرتمند و پر حجم خود ادامه می‌دهد و ما شاهد موتور 8 سیلندر خورجینی در BMW سری 8 مدل 2022 هستیم. مدلی که با این پیشرانه عرضه خواهد شد، از آینه‌های جانبی منحصر به فردی بهره می‌برد. علاوه بر آن، دیفیوزر و اسپویلر عقب اختصاصی آن، با رنگ «سایه‌ی تاریک متالیک» (Dark Shadow Metallic) معرفی شده و رینگ‌های این مدل برخلاف دیگر اعضای خانواده‌ی خود، از نوع 20 اینچی است. در مدل V8، داستان طراحی به داخل خودرو هم کشیده شده و برای اولین بار شاهد تریم «خط سایه» (Shadow Line) هستیم. مهره‌های رینگ‌های 20 اینچی این خودرو هم کاملا به صورت اختصاصی طراحی شده.

نورپردازی و جلو پنجره‌ی اختصاصی

بی ام و سری 8 مدل 2022

طراحان BMW برای جلو پنجره‌ی سری 8 و پکیج M8 فکر دیگری داشتند. جلو پنجره‌ی این سری در مقایسه با نسل قبلی، تفاوت اندکی داشته. اما فیس لیفت انجام شده در ترکیب با پکیج «Iconic Glow» و نورپردازی اختصاصی LED در جلو پنجره‌ی آبشاری، نمایی منحصر به فرد را خلق کرده است. این نورپردازی به صورت خودکار با باز کردن درهای خودرو فعال می‌شود که می‌توانید آن را غیرفعال کنید.

نشان منحصر به فرد BMW

بی ام و سری 8 مدل 2022

معرفی BMW سری 8 مدل 2022 و پکیج M8 مدل 2022 در حالی اتفاق می‌افتاد که شرکت بی ام و، در آستانه‌ی سالگرد 50 سالگی ادغام با گروه خصوصی تیونینگ M-Sport است و قصد دارد این موضوع را جشن بگیرد. به همین خاطر مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغ بیشتر، نشان BMW را به رنگ‌های قرمز، آبی و بنفش داشته باشند. علاوه بر این، نشان اصلی BMW که با رنگ آبی و سفید است هم در این ترکیب وجود دارد.

سیستم multi-contour

بی ام و سری 8 مدل 2022

صندلی‌های جلو در مدل‌های شش سیلندر خطی و خورجینی و هشت سیلندر خورجینی، از تکنولوژی «multi-contour» بهره می‌برند که حالت‌های تنظیم بی‌نهایتی را به راننده هدیه می‌دهد. جدا از موتورهای تعبیه شده برای تنظیم حالت‌های مختلف، تشک‌های بادی داخل صندلی هم می‌توانند میزان سفتی یا سختی صندلی‌های جلو را تنظیم کنند.

بی ام و سری 8 مدل 2022

علاوه بر این، سیستم مولتی مدیا 10.25 اینچی سابق هم از این خودرو جدا شده و شاهد یک نمایشگر 12.3 اینچی هستیم.

پیشرانه‌های متنوع در BMW سری 8 و M8

بی ام و سری 8 مدل 2022

مشتریان بی ام و سری 8 و پکیج M8 مدل 2022، می‌توانند خودروهای خود را با پیشرانه‌های 6 سیلندر خطی توربوشارژ 3 لیتری (840i xDrive) یا 8 سیلندر توربو شارژ 4.4 لیتری (M850i xDrive) داشته باشند که قدرت هر کدام به ترتیب برابر با 333 اسب بخار و 523 اسب بخار است. همچنین پیشرانه‌ی 6 سیلندر خطی دیزلی با حجم 3 لیتر (840d xDrive) و قدرت 335 اسب بخار هم در این سری وجود دارد. تمام پیشرانه‌ها با سیستم 4WD اختصاصی BMW عرضه خواهند شد.

البته پیشرانه‌ی 8 سیلندر خورجینی 4.4 لیتری در پکیج M8 قدرت بیشتری را تولید می‌کند و به 616 اسب بخار می‌رسد. شتاب 0-100 این مدل کمتر از 3.2 ثانیه خواهد بود.

گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*