پهنای باند اختصاصی

پهنای باند اختصاصی چیست؟ پرسرعت‌ترین اینترنت ایران را تجربه کنید

اینترنت‌های پرسرعت خانگی راه حل کسب‌وکار شما نیستند! بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ و سازمان‌هایی با تعداد پرسنل بالا، برای تأمین اینترنت موردنیاز مجموعه از مودم‌های خانگی معمول استفاده می‌کنند. این سرویس‌های اینترنت اگرچه می‌توانند به‌خوبی نیاز ساکنان یک خانه یا حتی یک شرکت کوچک را برآورده کنند، اما گزینه مناسبی برای شرکت‌های بزرگ نیستند.

پس از چه اینترنتی در سازمان‌های پرجمعیت استفاده کنیم؟ راه حل شما تهیه یک پهنای باند اختصاصی است. در این مقاله با هم می‌خوانیم پهنای باند چیست، چه مزایایی دارد و مناسب چه کسانی است. همچنین در انتها با یکی از بهترین سرویس‌های خدمات‌دهنده پهنای باند اختصاصی در ایران آشنا خواهیم شد. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

پهنای باند اختصاصی چیست؟

تصور کنید که همراه صدها نفر دیگر، درحال عبور از یک خیابان هستید. حتماً می‌توانید تصور کنید که ترافیک بالا تا چه اندازه از سرعت شما کم خواهد کرد. پهنای باندهای اشتراکی دقیقاً همچین تجربه کاربری‌ای برای شما ایجاد خواهند کرد.

یک پهنای باند اختصاصی مانند یک خیابان وسیع است که کاربری به‌جز شما ندارد. به همین دلیل میزان عبور و سرعت حرکت، کاملاً بستگی به دلخواه شما خواهد داشت.

سرویس پهنای باند اختصاصی چند سالی است که به‌دلیل نیاز کاربران، در ایران شکل گرفته است. گروه انتقال داده ماهان نت، با بیش از 40 هزار مشترک فعال در سراسر کشور، یکی از خدمات‌دهنده‌هایی است که ایجاد پهنای باند اختصاصی را به‌صورت کاملاً ویژه و در طی کوتاه‌ترین زمان ممکن برای کاربران خود ایجاد کرده است.

خرید پهنای باند اختصاصی مناسب چه کسانی است؟

تهیه پهنای باند اختصاصی به دلیل تجهیزات خاص خود، دارای هزینه بیشتری نسبت به اینترنت‌های خانگی یا همراه است. به همین دلیل اگر به‌دنبال تهیه اینترنت پرسرعت خانگی هستید، پیشنهاد می‌کنیم به‌جای خرید پهنای باند اختصاصی، تهیه اینترنت td lte  را در لیست خرید خود قرار دهید.

پهنای باند اختصاصی

فناوری نسل آخر اینترنت در مودم‌های TD-LTE کمترین میزان قطعی و بیشتری میزان پایداری را به شما هدیه می‌دهند. TD LTE با سرعتی برابر با 60 مگابایت در ثانیه، تجربه خوش شما از گشت‌وگذار در فضای وب را به بالاترین حد ممکن می‌رساند.

اما اگر به‌دنبال تهیه اینترنت برای شرکت‌های بزرگ هستید، پهنای باند اختصاصی انتخابی مناسب و با سرعتی برابر ده‌ها گیگابایت بر ثانیه خواهد بود.

به‌طور کل اگر دارای شرایط زیر هستید، در تهیه پهنای باند اختصاصی تردید نکنید!

  • مراکز تجاری با نیاز استفاده مداوم از اینترنت
  • شرکت‌های بزرگی که نیاز ارتباط مداوم با شعب مختلف دارند
  • مراکز سرورهای اینترنتی
  • شرکت‌هایی که نیاز مدام به ارتباط‌های ویدیوکنفرانسی دارند
  • مراکز تفریحی یا تجاری بزرگ با قابلیت انتشار اینترنت رایگان برای بازدیدکنندگان

تهیه پهنای باند اختصاصی چه مزایایی دارد؟

در یک نگاه کلی، پهنای باند اختصاصی سرعتی بی‌نظیر و امکان استفاده کاربران بالا به‌صورت همزمان را برای شما فراهم می‌کنند. با این حال تهیه پهنای باند اختصاصی از هر شرکت ارائه‌دهنده سرویس اینترنت پرسرعت، می‌تواند مزایای مختلفی داشته باشد.

برای مثال ماهان نت، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت در سراسر کشور، علاوه بر اتصال 24 ساعته به شبکه جهانی اینترنت با سرعت بسیار بالا، مزایای خاصی را به شما ارائه می‌دهد که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

  • عرضه پهنای باند اختصاصی با توجه به نیاز و بودجه شما
  • ارائه نرم‌افزارهای مانیتورینگ برای کنترل پهنای باند مصرفی سازمان
  • پشتیبانی 24/7
  • عرضه سرویس‌های مختلف به کاربران مانند حجمی یا ساعتی
  • درنظر داشتن تیم فنی متخصص و متعهد جهت پشتیبانی به مشتریان
  • ارائه پهنای باند بدون Cash
  • حفظ امنیت و اطلاعات مشتریان
  • تضمین کیفیت مطابق با توافق‌نامه سطح خدمات (SLA)

مراحل راه‌اندازی خدمات اختصاصی پهنای باند ماهان نت چیست؟

در قدم اول، کافی‌ست با شماره تلفن 02187273 تماس بگیرید تا کارشناسان ماهان نت به‌صورت کاملاً رایگان درباره سرویس مناسب شما و اطلاعات جانبی مشاوره بدهند.

پس از مرحله مذاکره و مشاوره، مرحله امکان‌سنجی آغاز می‌شود. در صورتی که تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی پهنای باند اختصاصی را داشته باشید، ماهان نت این تجهیزات را برای مشتریان محترم تأمین خواهد کرد.

پهنای باند اختصاصی

پس از پایان امکان‌سنجی رایگان برای متقاضی سرویس پهنای باند اختصاصی، قراردادی با سطح پایداری (Availability) بالا عقد خواهد شد. در مرحله آخر نیز پهنای باند اختصاصی مشتری در مسیر و بستر مناسب و با بالاترین کیفیت راه‌اندازی می‌شود.

چرا پهنای باند اختصاصی را از ماهان نت دریافت کنیم؟

اما چرا باید از میان شرکت‌های خدمات‌دهنده مختلف، ماهان نت را برای تهیه و راه‌اندازی پهنای باند اختصاصی خود انتخاب کنیم؟ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات پهنای باند ماهان نت، انعطاف در انتخاب سرویس مورد نظر است.

شما می‌توانید پهنای باند اختصاصی خود را با توجه به نوع کاربری، بودجه و سرعت اینترنت مد نظرتان تهیه کنید. همچنین امکان‌سنجی سیستمی و بازدید کارشناسان ماهان نت از منطقه پیش از عقد قرارداد عوامل دیگری است که این شرکت را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای متقاضیان پهنای باند اختصاصی تبدیل کرده است.

شما می‌توانید همین حالا با مراجعه به وبسایت  فروشگاهی ماهان نت به نشانی Mahannet.ir یا شماره‌گیری شماره 02187278 یا شماره‌ کشوری 1514 نوع سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دسترسی لذت‌بخش به شبکه جهانی اینترنت را تجربه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*