تماشا کنید : ویدیوهای رسمی سامسونگ برای معرفی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس

دیشب سامسونگ در جریان رویداد Unpacked از گلکسی نوت ۵ ( Galaxy Note 5 ) و گلکسی اس ۶ اج پلاس ( +Galaxy S6 Edge ) رونمایی کرد. سامسونگ دو ویدیو برای معرفی هر کدام از این گوشی ها منتشر کرده که در ادامه مطلب شما را به دیدن آنها دعویت می کنیم.همراه گجت نیوز باشید.

در ویدئوی مربوط به اس۶ اج پلاس به‌جای تمرکز روی مدیریت فایل‌ها و ویرایش آنها که در سری نوت فراهم شده است، بیشتر ویژگی‌هایی نشان داده می‌شود که به نمایشگری با دو لبه خمیده نیاز دارد. ساعت شبانه، اپلیکیشن مربوط به اج و دسترسی‌های سریعی که در لبه خمیده نمایشگر موجود است در این ویدئو نمایش داده می‌شود.با هیم این ویدیو را میبینیم :

ویدئوی مربوط به گلکسی نوت ۵ اما نخست با قلم لمسی شروع می‌شود. سپس در ادامه ویژگی‌های نرم‌افزاری مختلفی را نشان می‌دهد که برای این قلم تعبیه شده است. برای مثال، می‌توانید از یک فایل پی‌دی‌اف بلندبالا به‌صورت کامل اسکرین‌شات بگیرید که این کار به‌صورت اتوماتیک توسط گوشی انجام می‌شود و فقط کافی است دکمه مربوط به اسکرین‌شات را در صفحه بزنید. این قلم حتی به کاربر امکان انتخاب کردن فایل‌های مختلف را هم می‌دهد. در نهایت نیز به طراحی جدید و دوربین دستگاه اشاره می‌شود.,ویدیوی رسمی سامسونگ برای گلکسی اس ۶ اج پلاس را در ادامه مشاهده خواهید کرد :

منبع : androidcentral

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*