E3 2014 : مایکروسافت بازی جذاب Forza Horizon 2 را معرفی نمود

Forza-Horizon-2

 مایکروسافت یک‌بار دیگر تجربه بازی‌های شبیه‌سازی اتوموبیل‌رانی را در فضای باز و با خودرو‌های پرسرعت برای علاقه‌مندان در عنوان جدید Forza Horizon 2 به ارمغان آورده است. این بازی برای دو کنسول ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان در پاییز امسال عرضه خواهد شد.

سری قبلی این عنوان در سال ۲۰۱۳ بر روی کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شده بود و در آن زمان توانست توجه منتقدین را به خود جلب کند. به نوعی ‌می‌توان گفت که این سری یک محصول فرعی از عنوان اصلی بازی Forza Motorsport 5 است که به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان منتشر شده است.

{photo}93/03/20/2{/photo}

ساخت بازی نیز توسط استودیو Horizon 1 انجام می‌شود و مراحل آن زیر نظر استودیو اصلی (Turn 10) این سری بازی‌ها طراحی شده است. در نسخه جدید از خودروهای شاخص زیادی استفاده شده است که یکی از آنها لامبورگینی هوراکان ۲۰۱۵ می‌باشد. جالب اینجاست که یکی از نقاط ضعف سری اول این بازی عدم تغییر شرایط آب و هوایی بود که ظاهرا سازندگان این نقص را در بازی جدید جبران کرده و شاهد تغییرات بسیار زیبای آب و هوا در حین بازی خواهیم بود.

سیستم معروف Dricvatar نیز که منحصرا توسط Turn 10 ابداع و با استفاده از رایانش ابری در حین بازی به صورت آنلاین، لذت رانندگی را چند برابر می‌کند در این نسخه به کار گرفته شده است.

در گذشته شایع شده بود که نسخه جدید در لوئیزیانا اتفاق می‌افتد اما پس از رونمایی بازی مشخص شد که بازیکنان می‌توانند تجربه رانندگی در نقاط دیدنی اروپای جنوبی را تجربه کنند. یکی از نقاط قوت نسخه اول این بازی استفاده از موسیقی‌های زیبا و جذاب بود که در Forza Horizon 2 نیز شاهد آهنگ‌های پرحرارتی که با جو رانندگی همخوانی دارد، خواهیم بود.

در مجموع باید گفت که پاییز امسال می‌توانیم یکی از زیباترین بازی‌های اتوموبیل‌رانی را بر روی کنسول‌های مایکروسافت به تماشا بنشینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*