هدایای همراه اول

هدایای همراه اول به مناسبت دهه فجر 1400 اعلام شد

هدایای همراه اول به مناسبت دهه فجر 1400 اعلام شد. اپراتور همراه اول به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب برای مشترکان خود هدایای ویژه‌ای را در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت ایام دهه فجر برای تمام مشترکان خود بسته‌های اینترنتی با 43 درصد افزایش حجم را در نظر گرفت که در ادامه با جزئیات فعالسازی آنها آشنا خواهیم شد.

هدایای همراه اول به مناسبت دهه فجر

اپراتور همراه اول در این طرح به تمام مشترکان دائمی و اعتباری خود دو بسته اینترنت 7 روزه و یک بسته اینترنت یک روزه را با بیش از 43 درصد حجم اینترنت بیشتر هدیه می‌دهد. مشترکان می‌توانند هر یک از این سه بسته را از بامداد سه شنبه 12 بهمن با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 67 مربع خریداری کنند. همچنین این بسته‌ها تا ساعت 24 روز جمعه 22 بهمن ماه در دسترس کاربران قرار خواهد داشت.

بسته‌های 7 روزه شامل دو نوع 1.5 و 2.5 گیگابایت بوده که به ترتیب با اضافه شدن 700 مگابایت و 1.1 گیگابایت حجم هدیه در قالب دو بسته 2.2 گیگابایتی و 3.6 گیگابایتی با قیمت‌های قبلی 109 هزار و 130 هزار ریال قابل خریداری خواهند بود. همچنین همراه اول بسته یک گیگابایتی یک روزه را هم با اضافه کردن 500 مگابایت حجم اینترنت هدیه در قالب یک بسته 1.5 گیگابایتی با قیمت قبلی 64 هزار ریال به فروش می‌رساند.

گفتنی است مشترکان می‌تواند همزمان این بسته را با تمامی بسته‌های اینترنت و ترکیبی فعال کنند. همچنین مشترکان در بازه اجرای این طرح قادرند به شرط تمام شدن حجمی یا زمانی بسته، هر تعداد بسته که می‌خواهند را بخرند. با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 مربع نیز می‌توان وضعیت این بسته‌ها را استعلام کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*