یابکس

بازدید وزیر و معاون گردشگری از غرفه یابکس در نمایشگاه صنعت گردشگری

نمایشگاه صنعت گردشگری و هتل داری و صنایع وابسته امسال در تاریخ نهم بهمن 1400 تا 12 بهمن 1400 در بخش نمایشگاه بین المللی تهران دایر است. این دوره 15 امین دوره‌ایست که این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وزیر گردشگری جناب آقای عزت الله ضرغامی و همچنین معاون گردشگری از سالن ۳۸ نمایشگاه گردشگری و غرفه یابکس (yabex.net) دیدن کردند. جناب آقای عزت الله ضرغامی وزیر گردشگری خاطر نشان کرد حضور موثر آژانس‌های هواپیمایی و فعالین در این عرصه پس از دو سال رکورد در دوران کرونا قابل تقدیر است ایشان بر نقش پررنگ آژانس‌های گردشگری در شناخت فرهنگ و رسوم شهرهای مختلف داخلی و خارجی تاکید کرد و افزود فعالین این عرصه در سال پیش رو بیش از پیش و با قدرت در گسترش این امر تمرکز کنند.

یابکس

موتور جست و جوی یابکس که با هدف انتخاب بهینه خدمات گردشگری خصوصا بلیط هواپیما در مسیرهای مختلف داخلی و خارجی تمرکز کرده است. مورد توجه ایشان قرار گرفت.

یابکس

یابکس، موتور جست و جوی قدرتمندی است که با شعار قبل از سفر یابکس کن خود را به عنوان یک متاسرچ در بازار گردشگری در سطح بالایی قرارداده است. لازم به ذکر است که هدف این وب‌سایت مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیمایی از آژانس‌های مختلف برای کاربران است.

نمایشگاه گردشگری از تاریخ ۹ الی ۱۲ بهمن در حال برگزاری است.

اهداف برگزاری نمایشگاه گردشگری

یابکس

در نمایشگاه مورد نظر آخرین دست آوردها در حوزه‌های مختلف به نمایش در آمده و همچنین سخنرانی‌های زیادی برای صنعت گردشگری صورت گرفته است. همچنین صنایع دیگر مانند هتل داری از آخرین تجهیزات خود رونمایی کرده یا به موارد مهمی مانند استارتاپ‌ها و دست آوردهای خلاقانه توجه ویژه ای شده است.

این گونه نمایشگاه‌ها فرصتی ویژه هستند تا کارآفرینان در کنار یکدیگر قرار گرفته و با اشتراک گذاشتن ایده‌های خود به ایده‌های جدیدی دست یابند.

ارتباط رودررو با مشتری

بازدید از نمایشگاه توسط افراد مختلف سبب می‌شود تا فرصتی ویژه برای دیدار مستقیم با مشتری‌ها به وجود بیاید. این مورد از این جهت مهم است که در این دیدارها خواسته‌ها، نظرات و مشکلات به طور مستقیم به گوش سازمان مورد نظر می‌رسد. همین طور برگه‌های نظر سنجی نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد که پر کردن آنها شرکت‌ها را در بهتر کردن خدمات خود یاری می‌دهد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*