E3 2014 : معرفي و گیم‌ پلی بازي Sunset Overdrive

Sunset-Overdrive

همانطور که گفته شده بود بازی Sunset Overdrive در نمایشگاه E3 2014 حضور داشته و با نمایشی جذاب همگان را محو خود کرده است. طی کنفرانس شرکت مایکروسافت، تاریخ انتشار بازی مذکور اعلام شده است که به همراه تریلر گیم پلی و یک سری جزئیات اعلام شده می توانید در ادامه مطلب از آن مطلع شوید.

اخیرا در صفحه رسمی Xbox  بازی Sunset Overdrive مطلبی منتشر شده بود که دارندگان کنسول نسل هشتم شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One می توانند به صورت ۸ نفره از بخش چند نفره co-op عنوان مذکور استفاده کنند. این متن با اینکه حذف شده بود، در نمایشگاه E3 2014 رسما تایید شده است و شما به همراه ۷ نفر دیگر از دوستان خود می تواند در بخش co-op حضور به عمل آورید. توضیح این حالت که Chaos Mode نام دارد بدین شرح می باشد:
آشوب و حضور دوستانبا حضور در حالت Chaos Squad می توانید ۸ نفره به صورت co-op بازی کنید. ماموریت های مختلفی را در شهر انجام دهید، در برابر موج های بی پایان از دشمنان سعی کنید زنده بمانید و درون بازی از جوایز هیجان انگیزی بهره مند شوید.

{photo}93/03/20/6{/photo}

استدیو Insomniac Games بازی Sunset Overdrive را در ۲۸ اکتبر (مصادف ۶ آبان) منتشر خواهد کرد و پس از آن نیز قصد دارد آپدیت های فراوانی را عرضه کند تا اینکه شما بتوانید همیشه از محتویات جدید و ماموریت های بیشتر لذت ببرید.

در آخر شما را به تماشای گیم پلی بازی Sunset Overdrive دعوت می کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*