اولین تریلر سریال هیلو

اولین تریلر سریال هیلو را از دست ندهید + تاریخ انتشار

اولین تریلر سریال هیلو – Halo در دسترس طرفداران قرار گرفت و تاریخ پخش قسمت اول نیز مشخص شد. این تریلر هیجان‌انگیز را در ادامه تماشا کنید.

پس از یک تیزر جذاب، اولین تریلر سریال هیلو هم حالا منتشر شده است که جزئیات تازه‌ای را از این مجموعه‌ی موردانتظار فاش می‌کند.

طرفداران هیلو انتظار داشتند که نسخه‌ی تلویزیونی از نظر داستانی، همان مسیر بازی‌ها را طی کند و با اینکه شاهد اِلمان‌های مشابه‌ای هستیم اما داستان سریال به مسیر تازه‌ای خواهد رفت. استودیوی 343 اینداستریز هم اخیرا به این موضوع اشاره کرده که ماجراهای سریال در یک «خط زمانی متفاوت» جریان دارد.

ظاهرا اتفاقاتِ این خط زمانی جدید (که به آن «نقره‌ای» می‌گویند)، همزمان با رویدادهای داستانی بازی‌ها رخ می‌دهد اما تفاوت‌هایی کلیدی با خط زمانی اصلی دارد. برای مثال، برخلاف بازی‌‌ها که انسان‌ها، حلقه‌های هیلو را به صورت تصادفی کشف کرده بودند، اینجا «مستر چیف» است که با پیدا کردن یک شیء کهن، از وجود حلقه‌ها آگاه می‌شود و جستجو برای آن‌ها را آغاز می‌کند.

اما داستان در مجموع به همان‌چیزی که از قبل می‌دانید، نزدیک خواهد بود؛ بشریت با «کاوننت» در جنگ است و حلقه‌های هیلو نقشی کلیدی در این نبرد دارند. البته اگر انتظار داشتید که کات‌سین‌های بازی‌ها بصورت لایواکشن ساخته شود، چنین نخواهد بود اما احتمالا تعدادی از سکانس‌های کلیدی را در سریال هیلو خواهیم داشت. اولین تریلر کامل سریال را در ادامه تماشا کنید.

اولین تریلر سریال هیلو

در سریال، «ناتاشا مک‌الهون» در نقش دکتر «کاترین هالزی» و همچنین به عنوان صداپیشه‌ی «کورتانا» به ایفای نقش می‌پردازد. «بوکیم وودبین» نقش «سورن 066» را بازی خواهد کرد و «پابلو شرایبر» هم چهره‌ی اصلی مجموعه بوده و در کالبد مسترچیف افسانه‌ای قرار می‌گیرد.

همان‌طور که در پایان تریلر هم اعلام شد، پخش این سریال از تاریخ 24 مارس 2022 (4 فروردین 1401) از سرویس پارامونت‌پلاس آغاز می‌شود. این تاریخ، زودتر از آن‌ چیزی است که پیش‌بینی می‌شد.

آیا اولین تریلر سریال هیلو شما را راضی کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*