مانیتور گیمینگ ‌BOE

BOE از اولین مانیتور گیمینگ جهان با نرخ رفرش 500 هرتزی رونمایی کرد

کمپانی BOE از نخستین پنل مانیتور گیمینگ جهان با نرخ رفرش ۵۰۰ هرتزی رونمایی کرد. این مانیتور می‌تواند دنیای گیمینگ را دستخوش تغییر بزرگی کند.

شاید ندانید ولی BOE یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پنل های LCD و OLED در جهان است. اکنون، این شرکت نمونه اولیه‌ای از یک مانیتور گیمینگ را رونمایی کرده که بالاترین نرخ رفرش را ارائه می‌کند.

بالاترین نرخ رفرش مانیتورهای فعلی بازار حداکثر ۳۶۰ هرتز است که بسیار سریع به نظر می‌رسند؛ اما نمونه اولیه مانیتور گیمینگ BOE می‌تواند نرخ رفرشی بیش از ۵۰۰ هرتز را ارائه کند. این پنل یک نمایشگر ۲۷ اینچی Full HD است و گزینه ایده‌آلی برای گیمرها خواهد بود. شاید یک کاربر عادی متوجه تفاوت بین یک نمایشگر ۳۶۰ هرتزی و ۵۰۰ هرتزی نشود، اما برای یک گیمر حرفه‌ای دنیای متفاوتی را رقم می‌زند.

از دیگر مشخصات فنی این نمایشگر که باعث می‌شود آن کمتر مطلوب کاربران غیرگیمینگ باشد، محدود بودن آن به رنگ ۸ بیتی است. BOE می‌گوید: «این پیشرفت مهمی در فناوری نمایشگر نیمه هادی اکسیدی و تولید انبوه سازه‌های به هم پیوسته اتصال مسی است».

مانیتور گیمینگ ‌BOE

این برند با فناوری ترکیبی «نرخ رفرش بالا، رزولوشن بالا، تکنولوژی نمایشگر کم مصرف اکسیدی» موفق به دستیابی به ساخت این نمایشگر ۵۰۰ هرتزی شده است. ما مطمئن نیستیم این چه معنایی دارد، اما می‌تواند به صفحه نمایش TFT اکسیدی اشاره کند. احتمالاً با فناوری IGZO مرتبط است که چند سال گذشته رواج پیدا کرده است.

در حال حاضر قیمت یا تاریخی برای عرضه این نمایشگر وجود ندارد و هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه آیا BOE قصد دارد این پنل در در یک محصول مصرفی استفاده کند یا خیر، وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*