تصاویر گلکسی S22

آخرین تصاویر خانواده‌ی گلکسی S22، اطلاعات مهمی را فاش می‌کنند

چهارشنبه هفته آینده سامسونگ از سری گلکسی اس 22 رونمایی خواهد کرد؛ اما پیش از آن، جدیدترین تصاویر گلکسی S22 جزئیات جالبی را درباره این گوشي‌ها ارائه می‌دهند.

آنقدر در چند وقت اخیر جزئیات و تصاویر مربوط به سری گلکسی S22 لو رفته است که دیگر بعید می‌دانیم سامسونگ چیز خاصی برای عرضه در مراسم رسمی معرفی داشته باشد. حالا نیز Evan Blass تصاویر جدیدی از سری گلکسی اس 22 منتشر کرده است که ظاهرا برای صفحه رسمی این گوشی‌ها در سایت سامسونگ آماده شده‌اند و به همین خاطر می‌توان از آنها برای تایید مشخصاتی که تاکنون شنیده‌ایم، استفاده کرد.

جدیدترین تصاویر رسمی گلکسی S22 

اول از همه با ابعاد شروع می‌کنیم. مدل استاندارد گلکسی S22 با نمایشگری ۶.۱ اینچی کوچکترین عضو از سری پرچمدارهای جدید سامسونگ است و طول آن به ۱۴۶ میلی‌متر می‌رسد. این در حالی است که مدل استاندارد گلکسی اس 21 به ۱۵۱.۷ میلی‌متر می‌رسید.

گلکسی اس 22 پلاس به یک نمایشگر ۶.۶ اینچی مجهز شده و ابعاد کلی آن هم برابر با Galaxy +S21 است. از طرفی گلکسی اس 22 اولترا نسبت به نسل قبل کمی کوتاه‌تر و عریض‌تر شده است تا بتواند همانند سری نوت، میزبان قلم S Pen باشد. تصاویر زیر ابعاد دقیق این گوشی‌ها را نشان می‌دهند.

هر سه گوشی به نمایشگر داینامیک امولد 2X با حداکثر رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده‌اند و از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کنند. همچنین حداکثر روشنایی مدل استاندارد و پلاس گلکسی اس 22 برابر با ۱۳۰۰ نیت است و این میزان برای مدل اولترا به عدد فوق‌العاده ۱۷۵۰ نیت می‌رسد.

تصاویر جدید گلکسی S22 از یک سایت ایتالیایی گرفته‌ شده‌اند و می‌توان فهمید که قرار است در آنجا سری گلکسی S22 با تراشه اگزینوس 2200 عرضه شود.

تصاویر گلکسی S22

سپس نوبت به دوربین می‌رسد. گلکسی اس 22 اولترا قوی‌ترین مجموعه دوربین را در بین سایر اعضای سری گلکسی اس 22 دارد که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله‌ فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم فضایی ۱۰۰ برابری و Super Clear Glass می‌شود. برای دوربین سلفی نیز از یک حسگر ۴۰ مگاپیکسلی استفاده شده است.

گلکسی S22 و +S22 از مجموعه دوربین یکسانی بهره می‌برند که یعنی در هر دو گوشی شاهد حضور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربیه تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم فضایی ۳۰ برابری (یا زوم اپتیکال ۳ برابری) هستیم. دوربین سلفی نیز برای چهارمین سال پیاپی میزبان یک حسگر ۱۰ مگاپیکسلی است.

همانطور که در تصاویر گلکسی S22 مشاهده می‌کنید، در بخش ویدیو، هر سه گوشی مي‌توانند با کیفیت 8K و سوپر HDR اقدام به ضبط فیلم کنند و برای این کار نیز از بهترین سیستم تثبیت تصویر در گوشی‌های گلکسی بهره می‌برند.

در رابطه با سرعت شارژ هم گفته می‌شود که گلکسی اس 22 پلاس و اس 22 اولترا از شارژ ۴۵ وات پشتیبانی خواهند کرد که اجازه می‌دهد باتری به طور کامل در ۶۰ دقیقه شارژ شود؛ اما مدل استاندارد گلکسی S22 تنها از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند و شارژ کامل آن هم ۷۰ دقیقه طول می‌کشد. کاربران باید این شارژرها را جداگانه خریداری کنند؛ زیرا در جعبه محصول فقط یک کابل USB-C به USB-C و سوزن سیم‌کارت وجود دارد.

البته مدل اولترا علاوه بر موارد فوق، یک قلم S Pen را هم در جعبه خود جا داده است که نسبت به گلکسی S21 Ultra یک پیشرفت خوب محسوب می‌شود. این موضوع به این خاطر است که پرچمدار جدید سامسونگ اولین گوشی از سری گلکسی S به حساب می‌آید که به شیاری برای جا دادن قلم مجهز شده است. گلکسی S21 اولترا از قلم پشتیبانی می‌کرد؛ اما در بدنه آن جایی برای قرار دادن قلم نبود.

سامسونگ قصد دارد در ۲۰ بهمن ماه از سری گوشی‌های گلکسی S22 و تبلت‌های سری گلکسی تب S8 رونمایی کند. نظر شما درباره تصاویر گلکسی S22 چیست؟ آيا طراحی این گوشی‌ها شما را جذب کرده است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*