کلکسیون خودروهای دیوید بکهام

کلکسیون دیدنی خودروهای دیوید بکهام به روایت تصویر

آیا تا به حال کلکسیون خودروهای دیوید بکهام را دیده‌اید؟ برای تماشای تصاویر خودروهای لوکس و گران قیمت او این مطلب را از دست ندهید.

حتما شما هم می‌دانید که فوتبالیست‌ها افراد مشهور و ثروتمندی هستند و دیوید بکهام را می‌شناسید. بکهام یکی از اسطوره‌های فوتبال جهان است که چند سال پیش از فوتبال حرفه‌ای کناره گرفت و هم اکنون مشغول زندگی شخصی و حفاظت از کلکسیون خودروهای لوکسش است.

کلکسیون خودروهای دیوید بکهام را ببینید

ثروتی که بکهام و همسرش، ویکتوریا بکهام به هم زده‌اند بالغ بر یک میلیارد دلار می‌شود و شاید کمتر کسی را بتوان نام برد که همچون این ستاره انگلیسی بتواند نام کلکسیونر خودرو را با خود یدک بکشد. دارایی دیوید بکهام به تنهایی 450 میلیون دلار است و از زمان بازنشستگی‌اش، بخشی از این دارایی را صرف خرید خودروهای مورد علاقه‌اش که شامل بنتلی، لامبورگینی، فراری و… می‌شود، کرده است.

1. پورشه 911 مدل 1969

پورشه ۹۱۱

فیلم لمان با بازی استیو مک کوئین را تماشا کرده‌اید؟ اگر این فیلم را دیده باشید، قطع به یقین می‌دانید که خودروی مک کوئین در این فیلم یک دستگاه پورشه 911 مدل 1969 بود. بکهام به علت ارادت و علاقه خاصی که به این بازیگر هالیوودی دارد، پورشه 911 با همان مدل و طرح را به کلکسیون خود اضافه کرده است.

لازم به ذکر است که آقای استیو مک کوئین در سن 50 سالگی بر اثر سرطان درگذشت و همان حوالی بود که بکهام علاوه بر پورشه 911 خود، یک دستگاه پورشه 997 مدل 2008 نیز خریداری کرد.

2. فراری ۵۵۰ مارانلو مدل ۱۹۹۸

فراری ۵۵۰ مارانلو

فراری 550 مارانلو از جمله بهترین نسخه‌های موجود در بازار مدرن است که با قدرت 458 اسب بخار و شتاب صفر تا صدی 4.4 ثانیه‌ای، نهایت سرعت 320 کیومتر بر ساعت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این خودروی لوکس و گران قیمت را ویکتوریا به عنوان کادوی تولد دیوید برایش خرید.

3. لامبورگینی گالاردو مدل 2004

لامبورگینی گالاردو

لامبورگینی گالاردو در سبد خودروهای هر فرد مشهوری دیده می‌شود و تقریبا بیشتر افراد مشهور در پارکینگ منزلشان یکی از این نمونه را دارند. این مدل از لامبورگینی مجهز به موتور 5 لیتری V10 است و توان تولید 520 اسب بخار نیرو دارد و قادر است تا 376 پوند فیت گشتاور تولید کند.

صفر تا صد این زرد قناری 4.2 ثانیه است و با آن می‌توانید نهایت سرعت 309 کیلومتر در ساعت را به راحتی تجربه کنید. این سومین خودروی بکهام است که در کلکسیون وی قرار دارد.

4. بنتلی مولسان مدل 2010

بنتلی مولسان

سال 2009 برای بکهام سال خوبی بود چرا که توانست بالاخره یکی از مدل‌های پرچمدار و گران قیمت بنتلی را خریداری کند. بنتلی مولسان موتور V8 با مخزن 6.75 لیتری دارد و بکهام می‌توانست در آن زمان از بین 114 رنگ به انتخاب بپردازد، اما ترجیح داد این خودروی لوکس را در رنگ مشکی داشته باشد. جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک نیز مشخصه عالی این ماشین است.

5. مک لارن MP4-12C اسپایدر مدل ۲۰۱۳

مک لارن MP4-12C اسپایدر

از دیگر خودروهای مورد علاقه بکهام، مک لارن اسپایدر است که موتور 3.8 لیتری توئین V8 آن قادر است تا 616 اسب بخار قدرت و 601 پوند فیت گشتاور تولید کند. این خودرو در سال 2012 عرضه شد و قیمت حدودی آن 268 تا 319 هزار دلار برآورد شده است.  صفر تا صد این خودرو 3.1 ثانیه است و نهایت سرعتی که با آن می‌توان راند، 327 کیلومتر در ساعت است.

6. رولزرویس گوست مدل ۲۰۱۵

رولزرویس گوست

این بار بکهام خودروی رولزرویس نخرید بلکه خودروی رولزرویس فانتوم غول پیکرش را با رولزرویس گوست مدل 2015 عوض کرد. موتور این خودرو V12 است و می‌تواند 560 اسب بخار قدرت و 575 پوند فیت گشتاور تولید کند. صفر تا صد این رولزرویس کمتر از 5 ثانیه خواهد بود.

7. مازراتی MC20

مازراتی MC20

سال گذشته بکهام به عنوان سفیر برند مازراتی در جهان انتخاب شد و پس از آن به کمک این کمپانی یک مازراتی به انتخاب خودش طراحی کرد که شتاب صفر تا صد آن 2.9 ثانیه و حداکثر سرعت آن 323 کیلومتر در ساعت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*