بایک رویجیانگ X5

بایک رویجیانگ X5 شاسی بلند مکث موتور به زودی در ایران + مشخصات، امکانات و عکس

بایک رویجیانگ X5 شاسی بلند مکث موتور به زودی در ایران معرفی خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند جدید بازار ایران آشنا می‌شویم.

طی روزهای گذشته خبری منتشر شد مبنی بر این که مکث موتور طی همکاری با شریک تجاری خود یعنی بایک چین قصد دارد یک شاسی بلند جدید هفت نفره را به بازار عرضه کند. اکنون خبرهای قطعی حاکی از آن است که مکث موتور بایک رویجیانگ X5 را به عنوان محصول جدید خود در نظر گرفته و آن را در روزهای آینده با نشان تجاری ایرانی پرده‌برداری خواهد کرد.

بایک رویجیانگ X5

طبق شنیده‌ها، اگر نمایشگاه خودرو تهران در سال جاری برگزار شود، مکث موتور اولین کراس اوور خود را در این رویداد صنعتی و خودرویی رونمایی خواهد کرد. گفتنی است نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب و در تاریخ 25 تا 29 بهمن برگزار خواهد شد، اما احتمال دارد به دلیل شرایط کرونایی برگزاری آن لغو یا به زمان دیگری موکول شود.

مشخصات بایک رویجیانگ X5

بایک رویجیانگ X5

شرکت مکث خودرو از مدت‌ها قبل تصمیم گرفت تا یک کراس اوور 7 نفره را به بازار ایران عرضه کند و به همین دلیل به سراغ بایک رویجیانگ X5 رفته است. گروه بایک چین برند رویجیانگ (Ruixiang) را برای عرضه محصولات نسبتا لوکس خود در نظر گرفت و این برند چینی نیز اخیرا شاسی بلند X5 را در دو مدل 5 نفره و 7 نفره بازارهای جهانی عرضه کرد.

بایک رویجیانگ X5

رویجیانگ X5 به یک موتور 1.5 لیتری توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک AT نیز قدرت تولیدی از این پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل خواهد کرد.

بایک رویجیانگ X5

از امکانات این خودرو نیز می‌توان به سامانه کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه‌ای، 6 کیسه هوا، در صندوق عقب برقی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، نمایشگر لمسی، تریم داخلی چرم مصنوعی و سقف پانوراما اشاره کرد. این خودرو در مدل فول آپشن با قیمت حدود 19 هزار و 500 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*