پرچم دار جديد هواوي سوم تير ماه رسما معرفي خواهد شد

Huawei-mulan

اخیرا خبرهایی از از اسمارت فون جدید شرکت هواوی به نام Mulan به گوش رسیده بود. البته نام Mulan نام قدیمی یا شاید نام رمز این گوشی بوده است که حالا بنا به پوستر جدیدی که این شرکت منتشر کرده، نام اصلی این گوشی Huawei Honor 6 خواهد بود.

بر اساس پوستر منتشر شده، Honor 6 در روز 3 تیر معرفی خواهد شد. مراسم رونمایی نیز در استادیوم خوش نام و خوش ساخت شهر پکن یعنی Beijing National Stadium برگزار می‌شود که البته مردم آن را به نام «آشیانه پرنده» می‌شناسند.

منابع چینی گفته‌اند که دلیل قراردادن عدد 6 در جلوی نام این گوشی به دلیل وجود دو پرچمدار جدید از دیگر شرکت‌هاست که هنوز معرفی نشده‌اند؛ یعنی اپل آیفون 6 که گفته شده در سپتامبر معرفی می‌شود و همچنین سامسونگ گلکسی S6 که پیشبینی می‌شود در سه ماهه دوم 2015 معرفی شود.

بر اساس بنچ مارک سایت AnTuTu در Honor 6 با یک گوشی 5 اینچی رزولوشن 1080×1920 پیکسلی طرف باشیم. همچنین چیپست این گوشی نیز Hisilicon Kirin 920 با پردازنده ای هشت هسته ای خواهد بود که مدتی قبل از قدرت خارق العاده آن با خبر شدیم. در این اسمارت فون از 3 گیگ رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و اندروید 4.4.2 کیت‌کت نیز از دیگر ویژگی های عنوان شده در تست AnTuTu برای این گوشی است.پس منتظر روز 3 تیر باشید تا خبرهای بیشتری از پرچمدار جدید هواوی بشنوید.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*