آیفون 12

تاریخ معرفی نسخه جدید گوشی خوش دست اپل، آیفون SE 3 مشخص شد

از قبل می‌دانستیم که نسل سوم آیفون اس ای اپل را حدودا چه زمانی ملاقات خواهیم کرد؛ اما حالا تاریخ دقیق معرفی آیفون SE 3 فاش شده است.

بنابر ادعای خبرنگار بلومبرگ، مارک گرمن، مراسم معرفی آیفون SE 3 در روز هشتم مارس (17 اسفند) برگزار خواهد شد. او در گذشته نیز پیش‌بینی‌های دقیقی کرده بود. احتمالا در تاریخ مورد اشاره، شاهد رونمایی از تبلت آیپد ایر 5 با پشتیبانی از شبکه 5G و Face ID پیشرفته‌تر هم خواهیم بود.

آی او اس 15.4 نیز همان روزها باید از راه برسد. البته مهم‌ترین مراسم رونمایی اپل در سال 2022، پاییز آینده با حضور گوشی‌های سری آیفون 14 و محصولات متعدد دیگر برگزار خواهد شد. حتی برخی آن را بزرگ‌ترین رویداد تاریخ اپل توصیف می‌کنند.

آیفون SE 3

اما به آیفون اس ای 3 برگردیم که انتظار می‌رود نه تنها بهتر از نسل پیشین SE باشد، بلکه قیمت کمتری هم داشته باشد؛ چرا که اپل بدش نمی‌آید این گوشی را به عاملی برای مهاجرت کاربران از اندروید به iOS تبدیل کند.

مشخصات احتمالی آیفون SE 3

در گزارش‌ها، طراحی این گوشی با فریم‌های عریض و یک حسگر اثر انگشت در پنل جلو توصیف شده است. از اجزای سخت افزاری آن باید به تراشه A15 Bionic، رم 4 گیگ و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی اشاره کنیم.

دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 12 اینچی Retina و باتری 1821 میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ 15 وات، دیگر مشخصات منتسب به اپل آیفون SE 3 هستند. همه این‌ها با قیمت پایه 300 دلاری!