خودرو ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون

با 150 تا 250 میلیون تومان چه خودرو هایی در ایران می‌توان خرید؟

اگر به دنبال خرید یک خودرو مناسب با بودجه ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان در بازار ایران هستید، در ادامه بهترین گزینه‌های موجود را معرفی می‌کنیم.

طی سال‌های اخیر قیمت خودروهای موجود در بازار کشور به صورت چشم‌گیری افزایش پیدا کرده است، به طوری که دیگر مردم قدرت خرید بالایی ندارند. مثلا افرادی که تا پیش از این با بودجه‌ای در حدود ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان اقدام به خرید ماشین های خارجی مدل بالا می‌کردند، اکنون باید به سراغ خرید ماشین های رده پایین و حتی دست دوم داخلی بروند. تقریبا می‌توان گفت در یک نیم دهه، قیمت خودرو افزایش ده برابری را تجربه کرده است. با وجود این همچنان تقاضا برای خرید خودرو زیاد است و باید تلاش کنیم به سراغ خودروهایی متناسب با بودجه خود برویم.

ما در ادامه این مطلب چند خودرو در بازار کشور که حدود ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌اند را به شما معرفی کنیم.

کدام خودرو برای شما مناسب است؟

ممکن است در زمان خرید خودرو بین دوراهی خودرو صفر و کارکرده قرار بگیرید و از خودتان سؤال کنید که کدام‌یک از آن‌ها می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای شما باشد. برخی از افراد خرید خودرو کارکرده و قیمت مناسب‌تر را ترجیح می‌دهند و در آن طرف میدان برخی نیز خودروی صفر و رده پایین‌تر را انتخاب بهتری برای خود می‌دانند. ابتدا باید شما مشخص کنید که با بودجه‌ای در حدود ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان تمایل به خرید کدام‌یک از این دو نوع خودرو دارید.

از طرفی ممکن است قصد داشته باشید خودروی مد نظر خود را با قیمت مناسب پیدا کنید. در این صورت می‌توانید به جای خودرو صفر به سراغ خودروی مدل پایین‌تر که از نظر قیمتی ارزان‌تر است بروید. مثلا به جای خرید پژو ۲۰۶ تیپ ۶ صفر، اقدام به خرید مدل ۹۲ این خودرو کنید.

پس ابتدا باید ببینید که چه هدفی از خرید خودرو دارید و همچنین فاکتورهای اصلی خود را نیز مشخص کنید. در این صورت می‌توانید خودروی مناسب خود را به راحتی پیدا کنید.

معرفی چند خودرو با قیمت ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون

حال اگر جزو افرادی هستید که با بودجه‌ای در حدود ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان خرید خودرو صفر را ترجیح می‌دهد، باید اقدام به خرید ماشین‌های خاصی کنید. در بازار کنونی،‌ با وجود قیمت‌ چشم‌گیر، همچنان اتومبیل‌های زیادی وجود دارند که می‌‌توانید به سراغ خرید یکی از آن‌ها بروید. البته شاید لیست خودروهایی که با چنین بودجه‌ای می‌توانید به سراغ خرید آن‌ها بروید کمی ناامید کننده باشد،‌ به ویژه اگر مدت‌ها از بازار بی خبر بوده باشید.

۱. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر کیلومتر

خودرو ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون

یکی از خودروهای اقتصادی موجود در بازار که می‌توانید اقدام به خرید آن کنید،‌ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ است. نسخه صفر کیلومتر این خودرو هم‌اکنون با قیمتی در حدود ۲۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

۲. کوییک اتوماتیک پلاس

خودرو ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون

اگر با بودجه‌ای در حدود ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان به دنبال خرید یک خودرو دنده اتوماتیک هستید، کوییک پلاس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این خودرو با توجه به قیمت پایین به آپشن‌های مناسبی مجهز شده است که دکمه‌های کنترل روی غربیلک فرمان، ترمز کمکی، تهویه دیجیتال، سنسور پارک عقب و نویگیشن از جمله آن‌ها هستند.

۳. رانا ال ایکس

خودرو ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون

یکی دیگر از خودروهای اقتصادی موجود در بازار کشور رانا ال ایکس است. این خودرو کیفیت سواری مناسبی دارد، به پیشرانه قدرتمندی مجهز شده است و همچنین فضای قابل قبولی نیز دارد. رانا ال ایکس هم‌اکنون با قیمت ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. مصرف سوخت پایین نیز از جمله نقاط قوت این خودرو است که محبوبیت آن را چند برابر کرده است.

۴. ساینا EX ، S و پلاس دنده‌ای

خودرو ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون

ساینا نیز از جمله خودروهای اقتصادی موجود در بازار کشور است. این سه نسخه از ساینا در بازار کشور حدود ۱۷۰ تا ۲۱۰ میلیون تومان قیمت خورده‌اند و جزو خودروهایی با ظاهر معمولی محسوب می‌شوند. با وجود این خودروی سبک و کاربردی است که برای ترددهای شهری می‌تواند مناسب باشد. در میان نسخه‌های مختلف این خودرو، ساینا پلاس قیمت بالاتری دارد و این نسخه در بازار کشور ۲۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

۵. تیبا هاچ بک EX، پلاس و صندوقدار

خودرو ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون

از دیگر خودروهای اقتصادی موجود در بازار کشور تیبا هاچ بک EX، پلاس و صندوقدار هستند. قیمت این نسخه‌ها از ۲۰۰ میلیون تومان پایین‌تر است. تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۰ در بازار کشور با قیمتی در حدود ۱۶۳ تا ۱۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

۶. پراید SE ۱۱۱ و پراید SE 131

خودرو ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون

اگر به دنبال خرید یک اتومبیل قیمت مناسب هستید، انتخابی به غیر از نسخه‌های مختلف پراید ندارید. پراید SE 131 در بازار کشور حدود ۱۴۰ تا ۱۶۵ میلیون تومان قیمت خورده است. اگرچه این قیمت برای اتومبیلی همانند پراید بسیار بالا است، اما در شرایط کنونی بسیاری از افراد قدرت خرید همین را نیز ندارند.

خودروهایی که در بالا به شما معرفی کردیم، محصولاتی هستند که می‌توانید با پرداخت مبلغی در حدود ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان اقدام به خرید آن‌ها کنید. اما برخی از افراد ترجیح می‌دهند با این قیمت به سراغ خرید خودروهای کارکرده بهتری بروند. در ادامه با برخی از این خودروها آشنا خواهید شد.

خودرو کارکرده با قیمت ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون

تیپ‌های مختلف پژو ۲۰۶

خودرو ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون

در بین افرادی که با چنین بودجه‌ای به دنبال خرید خودرو هستند، پژو ۲۰۶ به ویژه تیپ ۵ بیشترین طرفدار را دارد. در حال حاضر مدل‌های ۹۱ تا ۹۴ این خودرو را می‌توانید با پرداخت مبلغی در حدود ۱۵۵ تا ۲۲۰ میلیون تومان خریداری کنید. در حقیقت قیمت این خودرو به مسائل مختلفی از جمله بدنه خودرو، فابریک بودن قطعات و … بستگی دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل سال ۹۲ تا ۹۷ از دیگر خودروهایی است که می‌توانید در لیست خرید خود قرار دهید. این نسخه از پژو ۲۰۶ با قیمتی در حدود ۱۶۰ تا ۱۹۰ میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود.

از جمله دیگر خودروهای اقتصادی که می‌توانید اقدام به خرید آن کنید، پژو ۲۰۶ تیپ ۶ مدل ۸۳ تا ۹۰ است. این خودرو در بازار پایین‌تر از ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

پژو ۴۰۵ GLX و SLX

خودرو ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون

پژو ۴۰۵ از جمله خودروهایی است که می‌توانید با پرداخت چنین مبلغی به سراغ خرید آن بروید. این خودرو یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار کشور است. برای خرید نسخه‌های مختلف این خودرو باید مبلغی در حدود ۱۵۰ تا ۲۱۰ میلیون تومان را کنار بگذارید. معمولا مدل ۹۲ به بالا این خودروها با چنین قیمتی در بازار کشور خرید و فروش می‌شوند. مثلا پژو ۴۰۵ GLX مدل سال ۹۲ تا ۹۴ حدود ۱۵۵ تا ۱۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

پژو پارس

خودرو ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون

پژو پارس یکی دیگر از خودروهای اقتصادی موجود در بازار کشور است. شما می‌توانید نمونه‌های کارکرده مدل‌های ال ایکس و ساده این خودرو را با پرداخت مبلغی در حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

سایر خودروهای ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومانی بازار کشور

همان‌گونه که تاکنون گفته شد، با بودجه‌ای در حدود ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان می‌توانید به سراغ خرید اتومبیل‌های زیادی بروید. با این وجود نباید توقع داشته باشید که یک خودرو لوکس و متوسط رو به بالا پیدا کنید و باید به خودروهای رده پایین راضی باشید. در حقیقت این بازه قیمتی شروع قیمت خودروهای رده پایین است و برای خرید خودروهای بهتر نیاز به بودجه بیشتری دارید.

لازم به ذکر است که در این بازه قیمتی می‌توانید محصولاتی مانند پژو پارس ساده صفر کیلومتر را نیز پیدا کنید. علاوه بر این پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل ۸۷ نیز یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی شما است.

برای نمونه دیگری از خودروهایی که می‌توانید با پرداخت چنین مبلغی اقدام به خرید آن‌ها کنید می‌توان به رنو تندر ۹۰ مدل ۸۷ تا ۹۰، برلیانس، ام وی ام و زانتیا مدل ۸۵ تا ۸۷ اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من حدود 150-160 میلیون پول داشتم وقتی خواستم ماشین بگیرم حدود دوماه قبل شروع کردم گشتن و تحقیق درباره ماشینها و توی این قیمت بهترین نتیجه ساینا مدا 98 یا تیبا هست -البته کوییک هم هست ولی اونایی که خریدن همه میگن مشکل ساختاری داره و زود خراب میشه.و واسه بقیه ماشینها مث پارس و سمند باید یه مدل 90 تا 92 بگیری که اصلا قابل اطمینان نیست . پس بهترین گزینه ساینا و یا تیبا هست .