ایرانسل

عنوان اپراتور برتر گروه ام تی ان به ایرانسل رسید

ایرانسل در گردهمایی سالانه رهبران گروه ارتباطی ام تی ان موفق شد عنوان اپراتور برتر این گروه را از آن خود کند.

گردهمایی سالانه رهبران گروه ارتباطی ام تی ان یا GLG 2022 اخیرا برگزار شد و شرکت ام تی ان ایرانسل موفق شد از میان شرکت‌های این گروه در دو بخش ایجاد زیرساخت‌های ارتباطات سازمانی و مدیریت ریسک و کنترل‌های داخلی جایزه برتر را از آن خود کند.

ایرانسل اپراتور برتر گروه ام تی ان شد

در واقع ایرانسل در بخش بزرگترین و باارزش‌ترین زیرساخت‌های ارتباطات سازمانی توانست در جایگاه اول شرکت‌های عضو گروه ام تی ان قرار بگیرد. این اپراتور در بخش بیشترین ارتقا در زمینه مدیریت ریسک و کنترل‌های داخلی نیز جایگاه نخست را به خود اختصاص داد. گردهمایی رهبران گروه ارتباطی ام تی ان به شکل سالانه در ابتدای هر سال میلادی برگزار می‌شود و در جریان برگزاری آن شرکت‌های برتر در مجموعه این گروه ارتباطی و در حوزه‌های مختلف پس از ارزیابی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

این گردهمایی امسال نیز همانند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا به شکل آنلاین برگزار شد و در جریان آن شرکت‌ها طبق راهبرد گروه ام تی ان موسوم به Ambition 2025 مورد ارزیابی قرار گرفتند و در تاریخ 14 بهمن 1400 رتبه‌های نخست این ارزیابی معرفی شدند. گفتنی است اپراتور ایرانسل در سال 2019 نیز توانست جایزه اصلی را به خود اختصاص دهد. ضمن این که ایرانسل در شهریور 1400 نیز موفق شد جایزه نوآوری ام تی ان در بخش راه‌کارهای سازمانی را کسب کند.

گفتنی است 49 درصد از سهام ام تی ان ایرانسل به گروه ارتباطی MTN تعلق دارد. این گروه در حال حاضر به شکل رسمی در 20 کشور آفریقایی و خاورمیانه فعالیت دارد و طی آبان سال 1400 موفق شد طبق رتبه‌بندی مجله اقتصادی فوربز در لیست برترین کارفرمایان جهان در سال 2021 در بخش اپراتورهای ارتباطی به جایگاه دوم جهانی برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*