مشخصات یک گوشی جدید از خانواده زن‌فون ایسوس فاش شد

بر اساس اطلاعاتی که از سازمان TENAA چین به بیرون درز کرده  ، کمپانی ایسوس بزودی عضو جدیدی از خانواده گوشی های سری زنفون ( ZenFone ) خود را معرفی خواهد کرد.در این اطلاعات فاش شده نام این گوشی Asus_Z00TDA ذکر شده که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

طبق امشخصات فاش شده این گوشی جدید ایسوس از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می برد که در نتیجه تراکم پیکسلی ۴۰۱ppi را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد؛ هم چنین وظیف پردازش اطلاعات در این گوشی را نیز یک پردازنده هشت هسته ای بر عهده خواهد داشت و میزان حافظه رم ۲ گیگابایتی آن را همراهی خواهد کرد.

از لحاظ دوربین، ASUS_Z00TDA به یک نمونه ۱۳ مگاپیکسلی در عقب و یک نمونه ۵ مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است و از سایر مشخصات سخت افزاری آن می توان به ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با امکان استفاده از کارت های حافظه microSD تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت، سیستم عامل نسخه ۵.۰.۲ اندروید آبنبات چوبی، پشتیبانی از ۴G LTE ،۴G، وای فای، جی پی اس، بلوتوث و پورت USB اشاره کرد.

هم چنین این طور که از شواهد امر پیداست به‌نظر می‌رسد که گوشی هوشمند ASUS_Z00TDA دارای ۱۵۲.۵ میلی‌متر طول و ۷۷.۲ میلی‌متر عرض است و ۱۰.۸ میلی‌متر ارتفاع دارد و با اینکه هنوز نام نهایی این مدل جدید مشخص نشده است، اما می دانیم که در رنگ های طلایی و نقره ای ارائه خواهد شد.

منبع : PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*