مشخصات گلکسی S22

گلکسی اس 22 سامسونگ از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده ساخته شده است

شرکت سامسونگ به تازگی رسما اعلام کرده برای ساخت بخش‌هایی از گوشی‌های سری گلکسی اس 22 و برای حفاظت از محیط زیست، سراغ استفاده از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده رفته است.

چند سالی است شرکت‌های بزرگ بیش از پیش به دنبال حفاظت از محیط زیست هستند. البته این مورد به دلیل خیرخواهی این شرکت‌ها نیست و فشار رسانه‌ها و مردم و البته موارد تبلیغاتی، باعث شده‌اند غول‌های تکنولوژی به فکر مراقبت از محیط زیست بیفتند. در این بین شاهد مواردی مانند حذف شارژ از جعبه گوشی‌ها، حذف پلاستیک از روی جعبه گوشی، تولید بخش‌هایی از گوشی با پلاستیک‌های بازیافتی و … بوده‌ایم. حالا سامسونگ در اقدامی هوشمندانه و خاص، برای دفاع از محیط زیست سراغ تورهای ماهیگیری دور انداخته شده رفته است.

سامسونگ در سری گلکسی اس 22 از تور ماهیگیری استفاده می‌کند!

کم کم با نزدیک شدن به رویداد بزرگ آنپکد 2022 سامسونگ که در آن سری گلکسی S22 معرفی می‌شود، اطلاعاتی بیشتری درباره این سری پرچمدار در حال انتشار است. سامسونگ به تازگی اعلام کرده برای این که سری اس 22 بیشتر دوستدار محیط زیست باشد، اقداماتی مانند استفاده از تورهای ماهیگیری و بازیافت ‌آن‌ها برای استفاده در گلکسی S22 را انجام داده است.

بازیافت گلکسی اس 22

سامسونگ پیش از معرفی سری گلکسی اس 22، کمپینی با نام «گلکسی برای سیاره» را آغاز کرد. در این کمپین سامسونگ تلاش می‌کند تا محصولاتش را بیش از پیش دوست‌دار محیط زیست کند. یکی از اقدامات سامسونگ در این کمپین، بازیافت تورهای ماهیگیری استفاده شده است. سامسونگ از تورهای ماهیگیری برای کاهش آلودگی اقیانوس‌ها و بهبود پایداری محصولاتش استفاده خواهد کرد. هنوز مشخص نیست تورهای ماهیگیری بازیافت شده، در چه بخشی از گوشی‌های سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سامسونگ همین حالا هم از پلاستیک و مواد بازیافتی دیگر در تولید ریموت کنترل تلویزیون و شارژهای گوشی‌هایش استفاده می‌کند. جعبه تلویزیون‌های این شرکت کره‌ای نیز قابلیت استفاده دوباره را دارند.

تورهای ماهیگیری بخش بزرگی از زباله‌های دریایی را تشکیل می‌دهند

معمولا وقتی صحبت از زباله‌های دریایی می‌شود، بیشتر مردم به بطری‌های خالی و کیسه‌های پلاستیکی فکری می‌کنند. اما آخرین تحقیقات منتشر شده نشان می‌دهند بیش از 640 هزار تن تور ماهیگیری هر سال در اقیانوس‌ها ریخته می‌شود که آلودگی‌های زیست‌محیطی زیادی را به وجود می‌آورد. آسیبی که این زباله‌ها می‌رسانند محدود به جانوران آبزی نیست. ماهی‌ها با تغذیه از این زباله‌ها و ما با تغذیه از ماهی‌ها، این چرخه را تکمیل می‌کنیم. در نهایت این ما انسان‌ها هستیم که از زباله‌های دریایی آسیب می‌بینیم. اما سامسونگ می‌خواهد با بازیافت تورهای ماهیگیری و استفاده از آن در سری گلکسی اس 22، به نجات اقیانوس‌ها کمک کند.

تحقیقات جدید در مورد تاریخچه زمین حقایق مهمی را برملا کرد!

سامسونگ باور دارد توسعه و تولید مواد جدید با استفاده از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده «یک دستاورد قابل توجه در مسیر این شرکت برای ارائه اقدامات زیست محیطی ملموس و مهم و مراقبت از سیاره زمین برای نسل های بعدی است». این پایان خلاقیت‌های سامسونگ در حفاظت از محیط زیست نیست و برنامه‌های این شرکت در این زمینه ادامه خواهند داشت. سامسونگ سری گلکسی اس 22 را نهم فوریه (بیستم بهمن ماه) معرفی خواهد کرد. اخبار رویداد معرفی این سری را می‌تواند از وبسایت گجت نیوز پیگیری کنید.