نمایشگاه الکامپ

کرونا یکبار دیگر نمایشگاه الکامپ را به تعویق انداخت

شنیده‌ها حاکی از آن است که بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ که قرار بود در بازه 27 تا 30 بهمن 1400 برگزار شود، بار دیگر به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

نمایشگاه الکامپ 1400 قرار بود در تیرماه 1400 با حضور فیزیکی شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و مجموعه‌ای دانش بنیان برگزار شود تا این شرکت‌ها بتوانند توانمندی‌ها و جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند، اما شیوع کرونا و افزایش آمار مبتلایان در تهران باعث شد تا این نمایشگاه به زمان دیگری موکول شود.

جزئیات لغو برگزاری نمایشگاه الکامپ 1400

پس از این که برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در تیرماه لغو شد، مسئولان برگزاری این رویداد تصمیم گرفتند تا آن را در روزهای 27 تا 30 بهمن 1400 برگزار کنند، اما طی روزهای گذشته سویه جدید کرونا در سراسر کشور به شکل قابل توجهی شیوع پیدا کرد و به همین دلیل اکنون شنیده‌ها حاکی از آن است که الکامپ 1400 در زمان مقرر یعنی 27 تا 30 بهمن 1400 برگزار نخواهد شد. البته مسئولان مربوطه هنوز به صورت رسمی از لغو این نمایشگاه خبر نداده‌اند، اما احتمالا این خبر به زودی رسما اعلام خواهد شد.

گفتنی است این نمایشگاه سال قبل نیز به دلیل شیوع کرونا پس از چندین بار تعویق سرانجام به شکل آنلاین برگزار شده بود، اما مسئولان برگزاری آن سخت در تلاش بودند تا این نمایشگاه را در سال 1400 با حضور فیزیکی و پرشور شرکت‌ها برگزار کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*