Toshiba Excite 10 LE باریک ترین تبلت جهان

 


تنور معرفی باریک ترین تبلت و تلفن هوشمند دنیا همچنان داغ است و هر از چندگاهی نام محصولی را می شنویم که با ضخامت یک میلیمتر باریکتر نسبت به رقیبانش، توانسته عنوان باریکترین تبلت یا گوشی را از آن خود کند. این بار نوبت رکورد زنی توشیبا است. این کمپانی ژاپنی اخیرا باریک ترین تبلت دنیا را در سایز 10 اینچ با ضخامت 7.6 میلیمتر معرفی کرده است.
چندی پیش کمپانی Huawei باریک ترین تلفن هوشمند دنیا را در نمایشگاه CES 2012 معرفی کرد.
اکنون این افتخار نصیب توشیبا شده که باریک ترین تبلت دنیا را معرفی کند. این تبلت که Excite 10 LE نام دارد، تنها 7.6 میلیمتر ضخامت داشته و قرار است مجهز به سیستم عامل اندروید 4.0 باشد. البته توشیبا در ابتدا این تبلت را با سیستم عامل اندروید نسخه 3.2 وارد بازار می کند. ولی اعلام نموده به زودی آن را به اندروید نسخه 4.0 آپگرید خواهد کرد.
وزن 535 گرمی این تبلت 10.1 اینچی نیز نسبت به سایر تبلت ها مناسب می باشد. Excite 10 LE با دو حجم حافظه 16 و 32 گیگابایتی و با قیمت های 530$ و 600$ دلاری وارد بازار جهانی خواهد شد.
از دیگر مشخصات این تبلت می توان به پردازنده دو هسته ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز، پنل IPS، رزولوشن نمایشگر 1280×800 و دوربین پشتی 5 مگاپیکسل با قابلیت فیلم برداری 1080P اشاره کرد.
Excite 10 LEهمچنین مجهز به پورت USB و HDMI و همچنین اسلات Micro SD برای افزایش فضای حافظه است.

 

گالري عکس(لطفا جهت نمايش عکس ها در سايز بزرگ کليک کنيد)

 

باید ببینیم آیا توشیبا می تواند این عنوان را پس ازتاریخ 17 اسفند، که زمان رسمی معرفی iPad 3 است، برای خود حفظ کند یا خیر. 17 اسفند کنفرانس Apple برای معرفی محصول جذابش یعنی iPad 3 را با گجت نیوز همراه باشید.

مشخصات فنی

    7.6mm thin
    535 grams
    10.1" AutoBrite™ Multi-touch Display
    Scratch-resistant Corning® Gorilla® Glass
    Powered by Android™
    Dual-core processor
    Micro HDMI® port
    Micro USB port
    Micro SD Card Slot
    Stereo Speakers
    Two HD Cameras


برای مشاهده مشخصات این محصول در سایت توشیبا، به این آدرس مراجعه کنید.

منبع: En.akihabaranews | Toshiba