تبلت گیمینگ لنوو Legion Y700 با باتری 6550 میلی آمپر ساعتی، شارژ 45 واتی و مشخصات قدرتمند معرفی شد

لنوو به تازگی از جدیدترین محصولش که یک تبلت گیمینگ با نام Legion Y700 است رونمایی کرده است. این تبلت Lenovo از ظاهر و مشخصاتی فنی قابل قبولی بهره می‌برد.

شرکت لنوو به زودی گوشی گیمینگ جدید خود با نام Legion Y90 را رونمایی خواهد کرد. حالا پیش از معرفی این گوشی، لنوو از یک تبلت گیمینگ قدرتمند نیز رونمایی کرده است. این تبلت فعلا در سکوت خبری معرفی شده و احتمالا همزمان با معرفی گوشی‌های گیمینگ جدید این شرکت، معرفی کامل آن انجام شود و اطلاعات بیشتری رسانه‌ای شود.

مشخصات، قابلیت‌ها و تصاویر تبلت گیمینگ Legion Y700 (لیجن Y700)

طبق گزارشی که توسط IT Home منتشر شده، لنوو اطلاعات کمی و تصاویر کمی را از تبلت گیمینگ Legion Y700 را منتشر کرده است. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند تبلت گیمینگ این شرکت از یک باتری بزرگ 6550 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. همچنین این مدل از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی خواهد کرد. با وجود باتری بزرگ این مدل، گیمرها می‌توانند تا 6 ساعت از این تبلت برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌های اندرویدی استفاده کنند.

تبلت گیمینگ لنوو

این تبلت لنوو به نمایشگری 8.8 اینچی مجهز شده که از رزولوشن 2560 در 1600p پشتیبانی می‌کند. همچنین خوشبختانه شاهد نرخ نوسازی 120 هرتزی در صفحه نمایش این مدل خواهیم بود که در دنیای تبلت‌های اندرویدی کمتر شاهد آن بوده‌ایم. نرخ نمونه‌برداری لمسی این تبلت نیز 230 هرتز خواهد بود. از جمله دیگر ویژگی‌های نمایشگر تبلت Legion Y700 لنوو پشتیبانی از 100 دامنه رنگی DCI P3 است.

تبلت Legion Y700

همان طور که اعلام کردیم تبلت گیمینگ جدید لنوو کاملا قدرتمند است و می‌تواند از پس سنگین‌ترین بازی‌ها بر بیاید. قلب تپنده تبلت گیمینگ Legion Y700 تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام خواهد بود. همچنین اسپیکرهای این مدل استریو هستند و این تبلت از جک هدفون 3.5 میلی متری بهره خواهد برد.

نسبت نمایشگر متغیر در تبلت گیمینگ جدید لنوو

تبلت لنوو لیجن Y700 از قابلیت جالب Ultra-Wide Viewing Mode نیز پشتیبانی خواهد کرد. فعال کردن این گزینه برای گیمرهایی که به بازی‌های سبک Multiplayer online battle arena علاقه دارند بسیار مناسب است. در این حالت گیمرها می‌توانند از بین نسبت‌ای نمایشگر 16 در 10، 16 در 9 و 21 در 10 نسبت مورد علاقه خود را انتخاب کنند. البته در این حالت، بخش‌هایی از بالا و پایین نمایشگر به رنگ سیاه در خواهد آمد و محتوا در میانه نمایشگر به نمایش در خواهد آمد. امکان انتقال محتوا به طور کامل به بخش پایینی نمایشگر برای کنترل بهتر نیز وجود دارد.

تبلت Legion Y700 گیمینگ

شرکت لنوو هنوز زمان معرفی کامل و عرضه تبلت قدرتمند گیمینگ Legion Y700 به بازار را اعلام نکرده است. اما اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند این شرکت به زودی اطلاعات کامل این تبلت و گوشی گیمینگ جدیدش را رسانه‌ای خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*