سامسونگ گلکسی اس 22 مجهز به Material You

گلکسی اس 22 به قابلیت Material You اندروید 12 مجهز است؛ تمام رنگ ها تغییر می‌کند!

گلکسی اس 22 – Galaxy S22 و گلکسی تب اس 8 – Galaxy Tab S8 از زبان طراحی Material You بهره خواهند برد. در ادامه جزئیات بیشتر را مشاهده کنید.

محصولات جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 22 استاندارد و اولترا و گلکسی تب S8 همگی از اندروید 12 و قابلیت Material You گوگل برخوردار خواهند بود. این قابلیت اولین بار در گوگل پیکسل 6 ارائه شد.

گوگل رسماً تایید کرده است که این دستگاه‌های جدید که طی رویداد Unpacked 2022 سامسونگ معرفی شدند، از قابلیت‌های شخصی‌سازی رنگ مشترکی بهره می‌برند. زبان طراحی Material You بسته به والپیپر گوشی، پالت رنگی گوشی را تنظیم می‌کند.

سامسونگ گلکسی اس 22 مجهز به Material You

در عین حال، قابلیت‌های شخصی‌سازی سامسونگ گلکسی اس 22 و گلکسی تب S8 نیز همچنان حفظ خواهد شد. سخن‌گوی گوگل اعلام کرده است که اندروید 12 و زبان طراحی Material You با رابط کاربری One UI سامسونگ ادغام می‌شوند.

زمانی که گوگل اندروید 12 و Material You را عرضه کرده بود، مشخص نبود که زبان طراحی جدید به سایر گوشی‌ها غیر از گوشی‌های گوگل پیکسل راه پیدا خواهد کرد یا خیر. علت این بود که گوگل در گذشته قابلیت‌هایی منحصر به گوشی‌های پیکسل ارائه کرده بود که از جمله می‌توان به Hold For Me و قابلیت رونویسی از روی صدا در برنامه ضبط صدا اشاره کرد.

حالا خوشبختانه Material You در سامسونگ گلکسی اس 22 و گلکسی تب S8 مورد استفاده قرار می‌گیرد تا به رابط کاربری آن‌ها حتی بیشتر تنوع ببخشد. از این رو، می‌توان احتمال داد که این زبان طراحی در آینده در سایر گوشی‌های اندرویدی نیز پیاده‌سازی بشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*