انتشار اطلاعاتی از ساعت هوشمند مستقل ال جی

بر اساس اطلاعات منتشر شده ، به تازگی یک ساعت هوشمند جدید ال جی مجوز سازمان FCC را دریافت کرده است. این ساعت هوشمند که با شماره مدل LG-VC200 در FCC دیده شده ، کاملا مستقل بوده و کاربر بدون نیاز به اتصال آن به تلفن همراه قادر خواهد بود تماس تلفنی برقرار کرده و یا پیام رد و بدل کند.تا این لحظه مشخص شده که این ساعت هوشمند از شبکه Verizon پشتیبانی می‌کند.با گجت نیوز همراه باشید.

در این اطلاعات آمده است که باتری در نظر گرفته شده برای این محصول قابل شارژ است، اما نمی‌توان آن‌را تعویض کرد.بلوتوث ۴ و Wi-Fi هم از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند به‌حساب می‌آیند. همچنین سازمان FCC به این موضوع اشاره کرده که ال‌جی برای این محصول یک هدفون هم در نظر گرفته است. هنوز مشخص نشده که ال‌جی می‌خواهد از چه سیستم‌عاملی برای این ساعت استفاده کند. براساس اطلاعات منتشر شده ال‌جی قصد دارد این ساعت هوشمند را به شکل انحصاری برای اپراتور Verizon عرضه کند. با توجه به این موضوع که این ساعت مجوزهای لازم را از سازمان FCC دریافت کرده، به‌زودی باید شاهد معرفی آن باشیم. به احتمال زیاد این ساعت در مراسم IFA معرفی خواهد شد.

شرکت ال‌جی در گذشته هم ساعت هوشمند دیگری را با نام G Watch R معرفی کرده بود. این ساعت از یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۰۰ با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز و ۵۱۲ مگابایت رم بهره می‌برد. همچنین ۴ گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده بود.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*