گلکسی تب S8

نگاه اولیه و بررسی سریع گلکسی تب S8 و S8 پلاس ؛ بهترین تبلت های اندرویدی بازار

در این ویدیو نگاهی به قابلیت‌ها و ویژگی‌های گلکسی تب S8 و S8 پلاس انداخته شده تا تبلت‌های جدید سامسونگ را بهتر بشناسیم.

سامسونگ بالاخره از خانواده گلکسی تب S8 رونمایی کرد. سری گلکسی تب اس 8 شامل سه تبلت گلکسی تب اس 8، گلکسی تب اس 8 پلاس و تبلت پرچمدار گلکسی تب  اس 8 اولترا می‌شود. به نظر سامسونگ با مدل‌های پایه و پلاس بازار تبلت‌های میان رده را هدف قرار داده و با +Galaxy Tab S8 به مصاف آيپد ایر رفته است.

هر دو تبلت تب S8 و گلکسی تب اس 8 پلاس با قلم S Pen همراه شده‌اند و از کارت حافظه میکرو‌ SD پشتیبانی می‌کنند و قدرت پردازشی آن‌ها توسط جدیدترین پردازنده پرچمدار اسنپدراگون تامین می‌شود. از نظر طراحی، گلکسی تب اس 8 و گلکسی تب S8 پلاس نسبت به نسل قبلی خود یعنی سری گلکسی تب S7 تغییر زیادی نکرده‌اند. این تبلت‌ها بدنه‌ی فلزی دارند، با حاشیه‌های باریک همراه شده‌اند و شکل و ابعاد مناسبی هم دارند. حالا که صبحت از اندازه شد باید بگوییم مدل کوچکتر گلکسی تب 165.3 در 253.8 در 6.4 میلی‌متر بوده و ابعاد گلکسی تب S8 پلاس نیز 185 در 285 در 5.7 میلی‌متر است.

در ویدیو پایین به مهم‌ترین ویژگی‌های Galaxy Tab S8 و +Galaxy Tab S8 پلاس پرداخته شده است.

سامسونگ تبلت‌های تب S8 و S8 پلاس را برخلاف مدل اولترا به تنها یک دوربین سلفی مجهز کرده است و در آنها خبری از ناچ نمایشگر نیست. دوربین سلفی نیز در وسط حاشیه نمایشگر قرار گرفته است. همچنین کاربران می‌توانند قلم S Pen را به صورت مغناطیسی به بدنه بالایی تبلت وصل کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*